آیا اندرو ویگینز در این فصل توسط واریرز معامله خواهد شد؟

با نتیجه 46-36، وریرز فصل گذشته در رده دهم غرب قرار گرفت. آنها باید در مسابقات پلی این رقابت می کردند تا شانسی برای حضور در فصل بعد داشته باشند. با این حال گلدن استیت به کینگز باخت و به پلی آف راه پیدا نکرد. واریرز در این فصل در یک دوراهی مهم قرار دارند.

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه SG Klay Thompson ستاره‌دار می‌تواند در آژانس آزاد ترک کند. علاوه بر این، لوگان مرداک از رینگر گزارش داد که جنگجویان می‌توانند در این فصل از اندرو ویگینز خرید کنند. این بازیکن 29 ساله در پنج فصل گذشته در گلدن استیت حضور داشته است. ویگینز در فصل گذشته برای یافتن نقشی ثابت تلاش کرد و ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که تیم باخت خود را کاهش دهد و ادامه دهد.

آیا اندرو ویگینز آخرین بازی خود را برای گلدن استیت وریرز انجام داده است؟

در مهلت تجاری 20-2019، وریرز برای خرید اندرو ویگینز با تیمبرولوز معامله کرد. گلدن استیت مینه سوتا دی آنجلو راسل، جیکوب ایوانز III، عمری اسپلمن، 2021 محافظت شده راند اول و یک انتخاب دور دوم را فرستاد. ویگینز در بهترین حالت خود، پس از استف کوری، دومین نظر گلدن استیت بود. ویگینز در سال 2022 بخشی از تیم وریرز بود که در فینال NBA 2022 بوستون سلتیکس را شکست داد.

او برای اولین بار در فصل 2021-2022 در مسیر کسب عنوان قهرمانی با واریرز، یک ستاره تمام ستاره شد. در دو فصل گذشته، ویگینز برای یافتن نقشی ثابت در تیم تلاش کرده است. در فصل 23-2022، ویگینز تنها در 37 بازی برای این تیم به میدان رفت. او در آن فصل یک دوره طولانی را به دلیل یک موضوع شخصی از دست داد. ویگینز با وریرز در فصل 2023-2024 میانگین کم امتیاز (13.2)، (1.7) پاس گل و (27.0) دقیقه در هر بازی را به دست آورد. به جای ویگینز، فوروارد جاناتان کومینگا شاهد افزایش زمان بازی بود و در نهایت برای تیم شروع کرد.

فصل گذشته، واریرز چهارمین قدیمی ترین و گران ترین فهرست لیگ را داشت. برخی تغییرات باید در این فصل انجام شود و جنرال موتورز مایک دانلی جونیور این را می داند. او اشاره کرده است که Warriors در حال بررسی همه زوایای این فصل خارج از فصل است. یکی از حرکت هایی که می تواند به نفع وریرز باشد، سرانجام جدایی از اندرو ویگینز است. او سه سال پیش برای آنها بازیکن بزرگی بود، اما ستاره یک بار نتوانست به آن سطح بازی بازگردد. آژانس رایگان در 30 ژوئن از ساعت 6:00 بعد از ظهر به وقت شرقی شروع می شود. این اولین شانسی است که وریرز باید در این فصل با ویگینز معامله کند.



https://sportslens.com/news/the-golden-state-warriors-could-look-to-find-a-trade-partner-for-andrew-wiggins-this-offseason/ منبع: