آیا او در جام جهانی پرسپولیس مدافع تیم ملی خواهد بود؟

جدا از کانون توجه، میلاد زکی پور در لیست یحیی گل محمدی نیز قرار داشت اما به دلیل تقاضای مالی بالای این بازیکن و مخالفت شدید هواداران پرسپولیس، عضویت زکی پور در این تیم لغو شد.

گل محمدی طبیعتا قصد ندارد بازیکن مصدوم به ترکیبش اضافه کند. خود میلاد قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و می خواهد به کارش در فوتبال اروپا ادامه دهد. به هر حال با شروع فصل نقل و انتقالات شایعات از این دست زیاد است و عجیب نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از انصراف دو مدافع سابق استقلال، گل محمدی تصمیم گرفت فصل را با علی نعمتی و وحید امیری آغاز کند و نیم فصل را به پایان برساند. با پایان فصل اول و شروع نقل و انتقالات زمستانی، شنیده ها حاکی از آن است که میلاد محمدی، مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی با پرسپولیس برای پیوستن به این تیم مذاکره کرده است.

یکی از پست هایی که پرسپولیس برای این فصل می خواست تقویت شود، دفاع چپ بود. با توجه به بازی نه چندان خوب سعید آقایی و علی شجاعی و همچنین مصدومیت طولانی مدت وحید امیری، پرسپولیس به هر حال تابستان امسال می خواست یک مدافع چپ قابل اعتماد به خدمت بگیرد.

انتخاب اول آنها امید نورافکن ملی پوش سپاهان بود. یحیی گل محمدی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و سال گذشته تلاش کرد تا در کانون توجهات قرار بگیرد اما نتیجه ای نداشت. امید با سپاهان قرارداد داشت و پرسپولیس نتوانست رضایتنامه آن بازیکن را بگیرد.

این خبر صحت ندارد و این بازیکن قرار نیست فوتبال یونان و باشگاه AAK را ترک کند. محمدی که در جام جهانی مصدوم شده بود مدتی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفت و فعلا نمی تواند برای تیمش بازی کند.