آیا این زوج کاری را انجام خواهند داد که صلاح نتوانست انجام دهد؟ (تصویر)

پس از بازی روز جمعه مقابل اروگوئه، سرمربی پرتغالی تیمش را در یک بازی دوستانه دیگر سه شنبه هفته آینده مقابل سنگال وارد زمین خواهد کرد. حریفی که او چند ماه پیش به عنوان سرمربی مصر دو بار شکست داد. کی روش به درخشش محمد صلاح در آن دو دیدار (فینال جام ملت های آفریقا و پلی آف جام جهانی) امید زیادی داشت اما این بازیکن آینده چندانی نشان نداد و باید دید آزمون و طارمی می توانند. نقش اصلی را برای لیورپول بازی کند. چه کسی از سنگال انتقام خواهد گرفت یا نه؟



مجله اخبار فوتبال داخلی تیم ملی فوتبال ایران این روزها در اردوی اتریش حضور دارد و لژیونرها و علاوه بر آن مهاجمان سرشناس به اردو اضافه شده اند.

آیا این زوج کاری را انجام خواهند داد که صلاح نتوانست انجام دهد؟  (تصویر)

سردار و طارمی هر کدام مواضع متفاوتی در خصوص اتفاقات قبل از تغییر سرمربی تیم ملی داشتند، اما نکته بارز و بارز رابطه نزدیک این دو با کیروس است. مربی ای که در اوج جوانی به آنها زمین داد تا بدرخشند و در لیگ های معتبر اروپایی رهبر شوند. حالا در دوره ای که به نظر می رسد سردار و مهدی در اوج بلوغ و میدان دید هستند، کی روش انتظار درخشش آنها در جام جهانی و البته بازی های دوستانه پیش از آن را دارد.


سرویس خبر شماره: 1844673
29 سپتامبر 1401 ساعت 23:36
6.3K |

1نقطه نظر

داستان ویژه کی روش از پسران باتجربه اش;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران در دومین روز اردوی فیفا خود را در اتریش برپا کرد و تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش خود را برای دو بازی دوستانه با سنگال و اروگوئه آماده می کند. کارلوس کی روش امروز با حضور همه شاگردانش از جمله لژیونرهای خط جلو به تمرینات خود ادامه داد.

او در مصاحبه اخیر سرمربی تیم ملی باز هم به قدرت خط حمله تیمش اشاره کرد و گفت مهاجمان خوبی داریم اما مشکل نحوه پاس دادن آنهاست. کی روش با حضور زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله می تواند با خیال راحت این حرف ها را بزند و امیدوار است این دو بازیکن را در آماده ترین شکل ممکن به قطر ببرد.