آیا این شروع شش تیم رئال مادرید است؟

امشب در سوپرجام یوفا، رئال مادرید امیدوار است که این جام را برای پنجمین بار بالای سر ببرد، اما آینتراخت فرانکفورت می گوید حریف آسانی برای مادریدی ها نخواهد بود.

اما رئال مادرید می داند که اینتراخت قوی تر از تیمی است که در پایان فصل گذشته لیگ اروپا را فتح کرد. صعود به لیگ قهرمانان اروپا باشگاه فرانکفورت را در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال بسیار فعال کرده است. دو خرید مهم این باشگاه لوکاس آلاریو آرژانتینی و ماریو گوتزه آلمانی هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید امشب در هلسینکی دلایل زیادی برای خوش بین بودن دارد. خرید واقعی آنتونیو رودیگر در تابستان، خط دفاعی را تقویت می کند و مثلث برمودای کازمیرو، کروس و مودریچ را کامل می کند. آنچلوتی اعتقاد خود را به تیم قهرمان فصل گذشته نشان داده است. او در آخرین بازی تدارکاتی تیمش مقابل یوونتوس، رئال را با همان ترکیبی که لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست داد، به زمین فرستاد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار امشب سوپرجام اروپا که در هلسینکی برگزار می شود را می توان سوپرجام معجزه نامید. علاوه بر اینکه رئال مادرید موفق شد در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و به این بازی برسد، در آن سوی زمین، آینتراخت فرانکفورت کاری شبیه به معجزه انجام داد و توانست قهرمان لیگ اروپا شود.


سرویس خبر شماره: 1837603
آگوست 19, 1401 @ 8:31 ب.ظ
1.1 هزار |

3نقطه نظر

اینتراخت لیگ اروپا را به عنوان تیم دهم لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرد. فرانکفورتی ها فاقد یک ستاره مشهور بودند و بوندسلیگا را در رده یازدهم جدول به پایان رساندند. تاریخچه باشگاه همچنین قهرمانی اروپا فرانکفورت را عجیب تر کرده است. باشگاهی که هرگز قهرمان بوندسلیگا نشده و هیچ عنوانی جز قهرمانی اروپا (جام یوفا در سال 1980) ندارد. فرانکفورت در بیست و پنج سال گذشته 4 بار به بوندسلیگا 2 سقوط کرده است.