آیا بازیکنان استقلال در آستانه دربی اعتصاب می کنند؟/ حمایتی برای ایجاد انگیزه در تیم نمی بینیم.

می دانستیم که بازی سختی داریم و آلومینیوم مدت زیادی بود که شکست نخورده بود. ما در این بازی برتری خود را نشان دادیم و مانند بازی های گذشته فوتبال خوب و تهاجمی به نمایش گذاشتیم. اگر بدشانس نبودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

در این مدت ساپینتو دانش خود را به همه استقلالی ها نشان داد. او بلند شد و در این شرایط سخت و مشکلاتی که باشگاه دارد کارش را انجام داد و چیزی برای تیم کم نکرد. از نظر فنی که نیازی به تعریف ندارد، من چند ماه پیش با شما صحبت کردم و گفتم او مربی بسیار خوبی است، آن هم در زمانی که نتیجه ای نداشتیم به خاطر این بازیکن بود. جراحت. ساپینتو در این مدت توانایی خود را نشان داد، امیدوارم قهرمان جام حذفی لیگ برتر شود.

در فوتبال نمی توان چیزی را پیش بینی کرد اما تیم ما عملکرد خوبی داشت و در این 9 هفته فقط مقابل نساجی به تساوی رسیدیم و بقیه مسابقات را بردیم. البته ما مستحق برد با نساجی بودیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم و باید ببینیم در نهایت چه می شود. 8 امتیاز از تیم پیشرو عقب بودیم اما جبران کردیم و باید بگویم حمایت هواداران هم خیلی مهم بود. قدرت استقلال با حضور هواداران دوچندان می شود و امیدوارم در 5 بازی اخیر 100 درصد تیم ما را حمایت کنند. خوشحالم که شرایط حضور هواداران در بازی های لیگ برتر فراهم شده و حتی روی کیفیت فنی بازی ها نیز تاثیر مثبت داشته است.

برد در دربی مقابل پرسپولیس؟

بازی با آلومینیوم اراک؟

فوتبال خوب از استقلال؟

آرش رضوند یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری لیگ برتر بوده است. هافبک باتجربه آبی پوشان که به ریکاردو ساپینتو اعتماد دارد، معتقد است تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر باید در 5 بازی اخیر پیروز شود و البته احساس می کند بازی های آبی ها سخت تر از پرسپولیس و سپاهان است. .

بازی‌های استقلال نسبت به 2 مدعی دیگر سخت‌تر است اما در هفته‌های اخیر نشان داده‌ایم که می‌توانیم از بازی‌های سخت با برد بیرون بیاییم که می‌توان به بازی با فولاد، گلگر و آلومینیوم اشاره کرد.

مطالبات پرداخت نشده؟

با نتایج این هفته، همه چیز پیچیده تر شد. 3 مدعی می خواهند قهرمان شوند و امیدوارم استقلال قهرمان شود.

ما چشمانمان را روی همه مشکلات بسته ایم و به دنبال اعتصاب نیستیم. می دانیم که 5 دیدار حساس باقی مانده است و تا آخرین لحظه برای قهرمانی دوگانه خواهیم جنگید. البته شرایط واقعا سخت است و نمی دانیم 60 درصد باقی مانده پول را چه زمانی دریافت می کنیم. ما فقط برای هواداران و خوشحالی آنها بازی خواهیم کرد، اما امیدوارم از نظر مالی اتفاقات مثبتی برای ما بیفتد. حتی شب عید هم حقوق نگرفتیم. امیدوارم مسئولان مستقل فکر کنند. حالا چه ببریم و چه نگیریم حمایتی از سوی باشگاه نمی بینیم که به تیم انگیزه بدهد. همه ما خانواده داریم و با مسائل مختلفی روبرو هستیم، واقعاً نمی دانیم چه زمانی قرار است به درخواست هایمان اجابت شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

شانس قهرمانی استقلال؟

شرایط استقلال در رده بندی؟

در این صورت رسانه ها، کارشناسان و علاقمندان بهتر می توانند نظر بدهند. امید به گلزنی در تیم ما بسیار بالاست و فوتبالی که امسال بازی می کنیم تماشاگر پسند است.

محبوبیت ساپینتو؟

رضاوند درباره شرایط استقلال و شرایطی که این تیم با آن مواجه است صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

بازی های آسان سپاهان در لیگ؟

بله، این دومین بازی متوالی بود که تیر دروازه مانع گلزنی من شد. امیدوارم بدشانسی ام تمام شود و به استقلال گل بزنم.

حالا بازی مهمی با هواداران داریم و باید 3 امتیاز بازی را بگیریم. بعد از این بازی می توان در مورد دربی صحبت کرد اما قطعا این بازی اهمیت خود را دارد. ما 5 مسابقه داریم که هر کدام فینال است و برای کسب عنوان قهرمانی باید هر 5 مسابقه را ببریم.

باز هم پست گل؟