آیا با نظر کمیته فنی برای برکناری اسکوچیچ موافق هستید؟

«مجله اخبار فوتبال» از کاربران خود می خواهد که نظر خود را درباره این نظر مشورتی کمیته فنی بنویسند. هرچند این تصمیم لزوما ربطی به کمیته فنی ندارد و تصمیم نهایی از کمی بالاتر گرفته شده است.
نظرات شما در حداقل زمان نمایش داده می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ابراهیم قاسم پور، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران در پایان جلسه امروز اعلام کرد که نظر مشورتی این کمیته برکناری دراگان اسکوچیچ بوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که پس از شکست ایران در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر شرایط متفاوتی را تجربه می کرد، پس از ماه ها تلاش برای نشستن در این موقعیت متزلزل، به نظر آماده است. برای خداحافظی برای همیشه از نیمکت، او از ابتدا خیلی از خودش راضی نبود.


سرویس خبر شماره: 1833122
Jul 20, 1401 @ 22:04
404

8نقطه نظر

نظرسنجی ورزشی سه – برای ما بنویسید

اینکه فدراسیون چه تصمیمی بگیرد یک چیز است و نظر شما درباره این تصمیم با توجه به همه جوانب آن چیز دیگری است.

اما موضوع مهم در تصمیم کمیته فنی اتحادیه فوتبال انگلیس فاصله کم تا جام جهانی 2022 و انتخاب سرمربی ایرانی از بین گزینه های پیشنهادی به هیئت مدیره است.

اسکوچیچ که در دوران سرمربیگری تیم ملی از 18 بازی 15 برد را برد و با نتایج فوق العاده راهی جام جهانی شد. اما علیرغم این سابقه مثبت، او در بین هواداران فوتبال مقبولیت متزلزلی داشت و حالا با افزایش نشاط منفی، طرفداران کمتری نسبت به کسانی دارد که می خواهند او این شغل را از دست بدهد.