آیا بروکلین نتز در دور اول درفت NBA 2024 معامله خواهد کرد؟

فردا شب، اولین دور درفت NBA 2024 در Barclays Center در بروکلین، خانه نتز برگزار خواهد شد. از قضا، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه نتز ممکن است در درفت NBA 2024 معامله کند. اگر در سال 2021 با جیمز هاردن معامله نمی شد، این تیم در درفت امسال انتخابی داشت.

بروکلین دو انتخاب دور اول داشت که یکی از آنها انتخاب شماره 3 بود. با این حال، آن انتخاب متعلق به هیوستون راکتس است. ایان بیگلی از SNY گزارش داد که نتز “خوشبین” است که فردا بتواند در دور اول معامله کند. با توجه به اینکه کلاس درفت امسال استعداد تاریخی بالایی ندارد، شنیدن اینکه نتز می‌خواهد در درافت معامله کند، جالب است.

اگر نتز در درفت NBA 2024 معامله کند چه کسانی را هدف قرار می دهد؟

فصل گذشته، بروکلین نتز با نتیجه 32 بر 50 به پایان رسید و یازدهم کنفرانس شرق شد. پس از 54 بازی، تیم راه خود را از سرمربی ژاک وان جدا کرد. کوین اولی به عنوان سرمربی موقت باقی مانده فصل انتخاب شد. به جرات می توان گفت که بروکلین نتز با تبدیل شدن به یک مدعی در شرق فاصله ندارد. با این حال، این امر جنرال موتورز شان مارکس را از معامله برای انتخاب در درفت NBA 2024 منصرف نمی کند. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه نتز علاقه مند است و به نظر می رسد “خوشبین” در مورد اینکه بتواند در دور اول انتخاب شود.

برای انجام معامله، یک تیم باید دارایی هایی داشته باشد. بروکلین چندین مورد را دارد که می توانند قبل از درفت فردا برای انتخاب دور اول استفاده کنند. نتز انتخاب سال 2025 را که از سانس در معامله برای کوین دورانت دریافت کرد، کنترل می کند. علاوه بر این، تیم یک جفت انتخاب دور اول در سال 2027 دارد. یکی از 76ers و دیگری از Suns. بروکلین می تواند یکی از آن انتخاب های دور اول را با یک بازیکن بسته بندی کند تا تلاش کند و معامله کند.

طبق گزارشات، نتز دوست دارد در دهه 20 با یک پیک معامله کند. ممکن است تیم سرمایه تجاری کافی برای ورود به محدوده انتخاب بخت آزمایی نداشته باشد. این بدان معنا نیست که بروکلین نمی تواند بعداً در دور اول یک بازیکن با کیفیت به دست آورد. درفت NBA 2024 کمی بیش از 24 ساعت دیگر باقی مانده است و نتز باید سریع عمل کند تا انتخاب را تضمین کند. باید ببینیم جنرال موتورز شان مارکس چقدر فعال می شود.



https://sportslens.com/news/the-brooklyn-nets-are-interested-in-trading-into-the-first-round-of-the-2024-nba-draft/ منبع: