آیا تری یانگ می خواهد فصل آینده برای هاکس بازی کند؟

در درفت NBA 2018، دالاس ماوریکس از پنجمین انتخاب کلی برای انتخاب تری یانگ استفاده کرد. یک معامله شبانه با هاکس یانگ را به آتلانتا فرستاد و او از آن زمان به آنجا رفته است. این بازیکن 25 ساله به تازگی فصل ششم خود را با هاکس به پایان رساند و سه بار به پلی آف راه یافته بود.

فقط یکی از این سری ها از دور اول گذشته است و از سال 2020-2021 این اتفاق برای آتلانتا رخ نداده است. شایعات در مورد آینده تری یانگ در حال چرخش هستند. منابع یانگ را به عنوان یک هدف تجاری در این فصل معرفی کرده اند و تیم شماره 1 ذکر شده لیکرز است. آیا ستاره سه بار در فصل 2024-25 در هاکس باقی خواهد ماند یا با لباسی متفاوت بازی خواهد کرد؟

آیا تری یانگ در این فصل به ترک آتلانتا هاکس فکر می کند؟

در مصاحبه خروج خود با هاکس، پس از پایان فصل 2023-24، تری یانگ از بیان حقیقت خود خجالتی نبود. یانگ گفت که می خواهد در آتلانتا باشد اما همچنین می خواهد برنده شود. باز گذاشتن درها برای امکان معامله در این فصل. در شش فصل یانگ با هاکس، بهترین رکورد آنها 41-31 است. این 72 بازی در طول فصل 2020-21 بود، زمانی که فصل به دلیل بیماری همه گیر کوتاه شد. در چهار فصل از شش فصل او با هاکس، این تیم در چهار سال از آن سال ها رکورد 0.500 یا بدتر از آن را داشته است. آیا زمان آن فرا رسیده است که Trae Young حرکت کند و تازه شروع کند؟

54 بازی تری یانگ در 2023-24 کمترین بازی های دوران حرفه ای او بود. با این حال، آنها در بازی هایی که او در دسترس بود، 22-32 بودند. آتلانتا در 28 بازی که از دست داد 14-14 بود. یانگ میانگین (25.7) امتیاز، (2.8) ریباند، همراه با بالاترین میزان (10.8) پاس گل و (1.3) توپ ربایی در هر بازی داشت. این باعث شد تا او سومین انتخاب ستاره خود را در شش فصل حرفه ای کسب کند. یانگ خاطرنشان کرد که می خواهد همین الان در دوران حرفه ای خود برنده شود. اگر آتلانتا دیدگاه مشابهی ندارد، انتظار داشته باشید که یانگ در حرکت باشد. او به مدت شش فصل در آنجا مانده است، اما ممکن است زمان آن رسیده باشد که تری یانگ از هاکس جدا شود.

PG ستاره آتلانتا هنوز دو فصل از قرارداد پنج ساله 215 میلیون دلاری خود باقی مانده است. علاوه بر این، یانگ برای فصل 2026-27 در صورتی که همچنان در هاکس باشد، گزینه فسخ زودهنگام دارد. پلی آف NBA هنوز در حال انجام است و در حال حاضر هیچ معامله ای انجام نمی شود. باید مدتی منتظر بمانیم تا به یک نشانه واقعی از آنچه ترائه یانگ قصد انجام آن را دارد برسیم. آیا او به هاکس وفادار می ماند یا راه خود را از آنها جدا می کند و خانه جدیدی پیدا می کند؟



https://sportslens.com/news/atlantas-trae-young-gives-his-honest-thoughts-on-if-he-wants-to-stay-with-the-hawks/ منبع: