آیا تعلیق ساپینتو اعمال خواهد شد؟

سرمربی استقلال دیروز پس از دریافت کارت قرمز از امیر عرب براقی عصبانی شد و اگرچه حمله بدنی نداشت، اما هجوم او به داور و یکی از مربیان حریف چندان خوب به نظر نمی رسید و حمله آن ها. او گفت که سرمربی استقلال قصد درگیری فیزیکی داشت، اما تجربه ثابت کرده است و حتی دیده‌ایم که چنین افرادی با ابراز عصبانیت و حرف‌هایی که می‌زنند، خود را تخلیه می‌کنند. ، و قصد آنها درگیری فیزیکی نیست. سرمربی استقلال پیش از این بازی گفته بود که نیمکت نشینان با او صحبت نکنند و اگر صحبتی شود، سرمربیان دو تیم با یکدیگر صحبت خواهند کرد. به نظر می رسد صحبت هایی که سعید الهاوی با او داشته، سرمربی استقلال را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وی پیش از این با محرومیت مواجه شده بود که البته محرومیت در نظر گرفته شده برای وی به حالت تعلیق درآمد. پس از لگد زدن سرمربی استقلال به برانکارد در ورزشگاه انزلی، کمیته انضباطی این مربی را ۱۵۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه محروم کرد که یک سال محروم شد. ماجرا از این قرار بود که ناجیان غریق ورزشگاه تختی انزلی پس از گل ملوان به تشویق پرداختند و سپس ساپینتو به دلیل عصبانیت از این رفتار، به برانکارد آنها لگد زد.

در صورتی که کمیته انضباطی در پی گزارش ارسالی داور یا نماینده فدراسیون فوتبال تصمیم جدیدی بگیرد این اتفاق می افتد. در این صورت محرومیت از ساپینتو به دلیل دریافت کارت قرمز به همراه محرومیت تعلیقی اجرا می شود. این مازاد با رای گیری جدید در کمیسیون انضباطی بررسی می شود. به عنوان مثال، اگر کمیته انضباطی ساپینتو را به دلیل اتفاقات سیرجان محروم تشخیص دهد، او سه بازی با استقلال را از دست خواهد داد زیرا کارت قرمز دریافت کرده و در پرونده خود محرومیت تعلیقی وجود دارد. در نهایت باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی در مورد حوادث سیرجان چه تصمیمی می گیرد. اتفاقاتی که باعث شد داور به مربی تیم حریف کارت قرمز نشان دهد اما این مربی (سعید الهاوی) با لبخند زمین را ترک کرد!



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال به دلیل کارت قرمزی که از امیر عرب براقی در بازی با گل گهر دریافت کرد، بازی هفته هشتم مقابل فولاد را از دست داد.

آیا تعلیق ساپینتو اعمال خواهد شد؟

حال این سوال پیش می آید که آیا تعلیق ساپینتو اعمال خواهد شد؟


سرویس خبر شماره: 1846080
10 اکتبر 1401 ساعت 10:05
243

0نقطه نظر