آیا تغییرات عمده یحیی را گیج می کند؟

سرمربی پرتغالی سپاهان تغییرات غیرمنتظره ای را در ترکیب 11 نفره خود مقابل هواداران ایجاد کرد.

آیا تغییرات عمده یحیی را گیج می کند؟

در خط هافبک سپاهان اما شاهد تغییر قابل توجه و غیرقابل پیش بینی بودیم. جایی که با حضور بازیکنان سرشناسی چون فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی، فرصت به دست محمد قربانی که یکی از آخرین خریدهای موریس بود، رسید. دو نفر دیگر مسعود ریگی و محمد کریمی بودند که با بازوبند کاپیتانی وارد زمین شدند. کریمی برای آخرین بار مقابل استقلال به میدان رفت و پس از چند هفته مصدومیت به این تیم بازگشت.
مورائیس در خط حمله ریسک بزرگ دیگری را انجام داد و عیسی مرادی را جایگزین شهریار مقانلو کرد. این تغییر 45 دقیقه طول کشید و با شروع نیمه دوم پس از مصدومیت مهاجم جوان سپاهان در دقایق پایانی نیمه اول، جای خود را به مغانلو داد. دو مهاجم طلای پوش دیگر اصفهانی به ترتیب محمدرضا حسینی و محمد علینژاد در پست جناح راست و چپ بودند.


سرویس خبر شماره: 1846398
11 اکتبر 1401 در 07:29 ب.ظ |
1.1 هزار |

3نقطه نظر

سپاهان غیرقابل پیش بینی تر از همیشه است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام لیست دیدار سپاهان مقابل هواداران، تغییرات قابل توجهی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی به وجود آمد.
در خط دفاعی چهار نفره سپاهان البته شاهد تغییر خاصی نبودیم و امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر و رامین رضاییان از چپ به راست بازی کردند. این ترکیب تا پایان بازی حفظ شد و مورایس 5 تعویض در خط میانی و حمله انجام داد.

البته سپاهان طی 6 هفته اخیر با سرمربیگری مورائیس با تغییرات مستمر در ترکیب 11 نفره دیده شده بود اما حضور محمد قربانی و عیسی مرادی تغییراتی بود که به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود و حالا هم همینطور است. اتفاقی برای یحیی گل محمدی افتاده که در هفته هشتم باید در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان مقابل شاگردان موریس بازی کند، کار بسیار سختی خواهد بود. زیرا پیش بینی ترکیب اصلی تیم رقیب یکی از مهم ترین برنامه های هر مربی برای غیرفعال کردن تاکتیک های حریف و اجرای تاکتیک های تیمش است.
البته ایجاد تغییرات زیاد یکی از بدبختی های سپاهان در دومین سال حضور نویدکیا بود. مشکلی که در فصل جدید یکی از دلایل عدم نتیجه گیری سپاهان در 4 هفته مانده به تعطیلات فیفادی بود.
6 دیدار هفته هشتم لیگ برتر جمعه این هفته برگزار می شود و در بازی فینال سپاهان ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان میزبان پرسپولیس است.



مجله اخبار فوتبال داخلی