آیا تفاوتی بین آبی ها برای جذب رونالدو / برای این انتقال وجود دارد؟

چلسی مشتاق به خدمت گرفتن ژول کوند مدافع فرانسوی است اما برای پرداخت 68 میلیون پوند با مشکل مواجه است. مونچی، مدیر ورزشی سویا معتقد است که سرمربی نیوکمپ، ژاوی به خوبی می داند که دارد چه می کند. او گفت: “ژاوی سلیقه خوبی دارد. او کونده را دوست دارد و این بدان معناست که او می داند فوتبال به چه چیزی نیاز دارد. من می دانم که چلسی به حداقل دو مدافع میانی نیاز دارد. باشگاه های دیگر در سراسر اروپا مشتاق هستند او را به خدمت بگیرند.”

پیشنهاد جنجالی چلسی برای انتقال کریستیانو رونالدو همچنان نیازمند تایید توماس توخل است. پس از اینکه چلسی را در یک قرارداد 4.25 میلیارد پوندی به دست گرفت، بولی می خواهد قرارداد بزرگی را امضا کند تا طرح خود را آغاز کند. رونالدو، مهاجم 37 ساله منچستریونایتد با شهرت و نامش بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است. توخل و بولی اکنون در حال مذاکره هستند تا ببینند آیا پیشنهاد خرید رونالدو یا سرمایه گذاری در جای دیگری در تیم را خواهند داشت. توخل معتقد است که مدافعان رحیم استرلینگ و منچسترسیتی در اولویت قرار دارند و مدافعان میانی کلیدی خود را در تابستان از دست دادند.

آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن با نقل و انتقالات آزاد باشگاه را ترک کردند، در حالی که وضعیت کاپیتان سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو مشخص نیست. تلاش آبی ها برای جذب ژول کوند از سویا و ستاره یوونتوس ماتیاس دی لیخت نیز با مشکلاتی مواجه شده است. چلسی یک سال پس از پیوستن به این باشگاه، روملو لوکاکو مهاجم خود را نیز از دست داد. توخل می خواهد استرلینگ را به خدمت بگیرد اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نشده است. عثمان دمبله بازیکن بارسلونا نیز گزینه دیگری است.

بایرن مونیخ نیز اقداماتی را برای جذب ماتیاس دی لیخت مدافع هلندی انجام داده و مذاکرات در حال انجام است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی