آیا جان گواردیولا سرمربی یونایتد خواهد شد؟

ساوتهمپتون تحت هدایت هتل رالف هزن در این فصل از نظر سبک و عملکرد در فرم خوبی بوده است و دو تساوی آنها با منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا باعث توجه سرمربی تیم یونایتد شد. ضمن اینکه سبک مربیگری هتل رالف هازن شباهت زیادی به رالف رنگنیک دارد و در واقع حضور او روی نیمکت یونایتد ادامه دهنده مسیر این تیم در این فصل خواهد بود.

رالف هازن، سرمربی اتریشی ساوتهمپتون، به منچستریونایتد پیوسته است.

البته به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن و سنت و اریک تون هاگ از آژاکس همچنان گزینه های اصلی یونایتد هستند اما نام هتل رالف هازن نیز در جلسات هیئت امنای یونایتد برای این سمت مطرح شده است. منچستریونایتد امشب در یک بازی حساس در لیگ برتر به مصاف رقیب محلی منچسترسیتی خواهد رفت و باخت در آن بازی شانس این تیم را برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده کاهش می دهد. نباید فراموش کرد که غیبت در این تورنمنت معتبر بدون شک برای خرید ستاره های بزرگ و موافقت با سرمربی جدید این باشگاه تعیین کننده خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1813926 |
15 مارس 1400 ساعت 12:28 |
401 |

0نظرات

گزینه اتریش روی میز

جست‌وجوی جایگزین دائمی برای رالف رنگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد همچنان ادامه دارد و هر روز نام جدیدی برای هدایت شیاطین سرخ برای فصل آینده مطرح می‌شود. میرر اکنون در گزارشی مدعی شده است که نام هتل رالف هازن، سرمربی فعلی اتریشی ساوتهمپتون، پس از کسب نتایج درخشان با آن باشگاه، به فهرست نهایی سرمربیان منچستریونایتد اضافه شده است. رالف رنگنیک در گذشته و در دوران حضورش در لایپزیگ با هتل رالف هازن همکاری داشته است و به خوبی از توانایی های این مربی آگاه است.