آیا جلسه اضطراری سران منچستریونایتد برای تعیین تحریم رونالدو/CR7 به اولدترافورد باز نمی گردد؟

اگر یونایتد فوق ستاره پرتغالی خود را اخراج کند، باشگاه های کمی علاقه مند به جذب او خواهند بود. باشگاه سابق او اسپورتینگ لیسبون مشتاق بازگرداندن او است و تاد بولی مالک چلسی نیز می تواند پیشنهاد دیگری برای این ستاره ارائه دهد. باشگاه های MLS نیز رونالدو را دنبال می کنند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کریستیانو رونالدو، مهاجم 37 ساله شیاطین سرخ، در یک گفتگوی سخت و صادقانه با پیرس مورگان، مجری مشهور، شکایت خود را از باشگاه، سرمربی، رالف رانگنیک و حتی وین رونی اعلام کرد.

رونالدو به دلیل بیماری در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشته است و حالا باید کشورش را در جام جهانی هدایت کند و تا پایان مسابقات به کارینگتون باز نخواهد گشت. با این حال، باشگاه امیدوار است قبل از بازگشت رونالدو تصمیمی اتخاذ کند. تنهاچ، ریچارد آرنولد (مدیر اجرایی)، جان مورتاگ (مدیر فوتبال) و همچنین جوئل گلیزر (رئیس و مالک) در جلسه اضطراری حضور خواهند داشت.

روزنامه “تلگراف” گزارش داد که روسای اولدترافورد جلسه ای اضطراری با تنهاچ برگزار کردند تا در مورد وضعیت صحبت کنند و تصمیم بگیرند که چه اقدامی علیه رونالدو انجام دهند. رونالدو که ماه گذشته به دلیل امتناع از حضور در برابر تاتنهام جریمه و محروم شد. سران یونایتد پس از شنیدن صحبت های رونالدو در برنامه تلویزیونی به شدت عصبانی شدند.

فردیناند، هم تیمی سابق رونالدو افزود: “عشق رونالدو با باشگاه تمام شد. کتاب بسته شد. او باشگاه را گرفت و راهی برای بازگشت نگذاشت. فقط همین جمله “من به مربی احترام نمی گذارم” برای ترک باشگاه کافی است. باشگاه.

آیا جلسه اضطراری سران منچستریونایتد برای تعیین تحریم رونالدو/CR7 به اولدترافورد باز نمی گردد؟

ریو فردیناند پس از تماشای مصاحبه رونالدو گفت: “نمی توان از رونالدو دفاع کرد. من فکر نمی کنم راهی برای بازگشت وجود داشته باشد. باشگاه دیگر او را نمی خواهد و فکر نمی کنم او هم بخواهد برگردد.” به نظر من همه اینها برای رسیدن به هدفش از رفتن از باشگاه برنامه ریزی شده بود، قبل از این مصاحبه از او دفاع کردم و گفتم باشگاه باید بهتر با او رفتار کند، حالا چطور باشگاه او را اخراج کرد و سرمربی را نادیده گرفت، اینطور نیست. ممکن است.”

تلگراف همچنین اضافه می کند که با وجود قدردانی و احترام به دستاوردهای رونالدو در فوتبال، رفتار اخیر او باعث ناامیدی تعدادی از بازیکنان شده است. یک منبع گفت که در صورت رفتن رونالدو هیچ کس در باشگاه برای او اشک نمی ریزد، در حالی که منبع دیگری مدعی شد که رختکن یونایتد اجازه نمی دهد رونالدو حواس آنها را پرت کند و جو را به هم بزند.

رونالدو گفت که احساس می کند یونایتد به او خیانت کرده است و برای همه چیز سرزنش شده است. با چنین صحبت هایی بعید به نظر می رسد که رونالدو جایی در یونایتد داشته باشد. او همچنین تایید کرد که فرگوسن از او خواسته است که پیشنهاد منچسترسیتی را رد کند و به منچستریونایتد بیاید. او از امکانات ضعیف باشگاه گلایه کرد و در ادامه اظهار داشت که تناخ را دوست ندارد و به آن احترام نمی گذارد.