آیا دژونته موری یک کاندیدای واقعی تجارت برای اسپرز است؟

در درفت NBA 2023، اسپرز به اندازه کافی خوش شانس بود که انتخاب شماره 1 کلی را داشت. آنها ویکتور ویمبانیاما را به خدمت گرفتند و او تا کنون ثابت کرده است که یک بازیکن خوب است. با این حال، ویمبانیاما فقط می تواند برای پیروزی تیم کمک زیادی انجام دهد. سن آنتونیو هنوز قطعات زیادی را از دست داده است که برای تبدیل شدن به یک مدعی واقعی در غرب به آنها نیاز دارند.

اسپرز از طریق 35 بازی در این فصل، رکورد 5-30 را به دست آورده است. اگر تیم بخواهد فرهنگ فرنچایز خود را تغییر دهد به کمک نیاز دارد. اخیرا، شام چارانیا، یکی از اعضای داخلی NBA، اشاره کرد که اسپرز می‌تواند به جذب یکی از بازیکنان سابق خود علاقه مند باشد. او گفت که تیم می تواند به دنبال تعویض با دژونته موری از آتلانتا باشد. سن آنتونیو دارایی‌های تجاری متعددی است که می‌تواند یک معامله بالقوه را در خط تولید کند.

آیا دژونته موری بازیکنی است که می تواند به ویکتور ویمبانیاما و اسپرز کمک کند؟

در سال 2016 ، اسپورز Dejounte Murray را با 29 مین انتخاب کلی در دور اول تهیه کرد. او قبل از اینکه برای اولین بار در سالهای 2021-22 به یک ستاره تبدیل شود ، هر فصل را برای سان آنتونیو ادامه داد. این آخرین فصل او قبل از اینکه اسپورز در فصل 2022 او را به آتلانتا داد و ستد کرد. موری در آخرین فصل حضور خود با سان آنتونیو رونق داشت ، اما آنها احساس کردند که زمان آن رسیده است که حرکت کند. این 27 ساله برای دو فصل گذشته با آتلانتا بوده است.

موری با هاکس نتوانست شیمی را با ستاره PG Trae Young بسازد. هر دو بازیکن تحت تسلط توپ هستند و برای آنها سخت است که در هنگام بازی با هم به هم بپیوندند، در واقعیت، ممکن است موری به سود بازگردانده شود. سن آنتونیو به شدت به یک گارد ستاره نیاز دارد. شما سوال می کنید که چرا تیم در وهله اول حتی مورای را معاوضه می کند. با این حال ، اگر آنها بتوانند در آینده مجدداً موری را مجدداً مجدداً مورد استفاده قرار دهند ، اسپورز خوش شانس خواهد بود.

در این فصل ، Dejounte Murray به طور متوسط ​​(20.9) امتیاز ، (5.0) پاس گل و (1.4) دزدی در هر بازی است. همه این میانگین ها در این فصل باعث ایجاد اسپورز می شوند. این صحبت می کند که سن آنتونیو ناکارآمد در سال 2023-24 بوده است. این تیم در حال حاضر در یک بازی پنج بازی باخت است. آنها همچنین در اوایل این فصل 18 بازی پشت سر هم از دست دادند. چه کسی حتی می داند آیا Dejounte Murray می تواند وضعیت حق رای دادن اسپورز را تغییر دهد؟ یک بازیکن فقط می تواند این کار را انجام دهد و ویکتور ومبنیاما این موضوع را ثابت کرده است.



https://sportslens.com/news/are-the-san-antonio-spurs-seriously-interested-in-reacquiring-dejounte-murray-from-the-hawks/ منبع: