آیا رکورد استقلال در مبارزه با مس حفظ می شود؟/ نکونام را برای رسیدن به رکورد فرهاد مجیدی انتخاب کنید



حریف تیم استقلال در هفته هفتم در رفسنجان تیم مس است که در رقابت های رسمی 6 بار به مصاف آبی پوشان رفت.

رفسنجانی که از ابتدای لیگ بیستم حرفه ای با موفقیت به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد، در دیدارهای خانگی و خارج از خانه لیگ های بیستم، بیست و یکم و بیست و دوم 6 بار به مصاف استقلال رفت و باز هم نتوانستند آبی های تهرانی را شکست دهند. . . استقلال تاکنون در 4 مسابقه از این 6 دیدار موفق به شکست رفسنجانی شده و تنها در دو دیدار (در بازی برگشت لیگ برتر بیستم و اولین بازی فصل بیست و دوم) با نتیجه متوقف شد. 1-1 و 0-0.

تیم استقلال در اولین بازی رسمی خود مقابل رفسنجانی (در بازی رفت لیگ برتر بیستم)، این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست داد. دومین برد استقلالی ها در بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد. این تیم در بازی برگشت همان فصل با هدایت فرهاد مجیدی با نتیجه دو بر صفر رفسنجانی را شکست داد. فرهاد مجیدی تنها مربی در این سه فصل بود که توانست مس رفسنجان را در یک بازی دو بر یک در لیگ شکست دهد. فصل گذشته ساپینتو در بازی رفت مقابل این تیم متوقف شد و در لیگ بیستم استقلال در نیم فصل دوم با هدایت مجیدی که از هفته هفدهم سرمربی این تیم بود متوقف شد. . .

آخرین دیدار این دو تیم در بازی برگشت فصل گذشته در شهر رفسنجان برگزار شد. حسینی برای اولین بار در دقیقه 74 برای رفسنجانی گلزنی کرد اما محمدحسین مرادمند و محمد محبی به ترتیب در دقایق 77 و 81 دو گل را برای مس رفسنجان به ثمر رساندند تا آخرین دیدار استقلال مقابل رفسنجانی نیز با برتری این تیم به پایان برسد. بلوز

دیدار روز شنبه استقلال مقابل مس رفسنجان هفتمین دیدار رسمی این دو تیم در لیگ برتر خواهد بود که جواد نکونام سرمربی استقلال است. دیداری که از ساعت 17:45 در ورزشگاه مس رفسنجان برگزار می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال