آیا ستاره هلندی از بارسلونا شکایت خواهد کرد؟


سرویس خبر شماره: 1837686
آگوست 20, 1401 @ 1:36 PM
1.4K |

0نقطه نظر

من را بدنام نکن؛

اما فرانکی دی یونگ از نحوه برخورد رسانه ها و انتشار این خبر عصبانی است و مدیران بارسلونا را مسئول انتشار این شایعات می داند. وکلای این بازیکن با AFE، فیفا و لالیگا تماس گرفته اند تا از رفتار مدیران بارسلونا نسبت به دی یونگ شکایت کنند. به نظر می رسد در صورت ادامه این روند، دی یونگ حتی ممکن است اقدامات قانونی را انجام دهد و علیه سران باشگاه بارسلونا شکایت رسمی داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سه سال از انتقال فرانکی دی یونگ هافبک هلندی و هافبک سابق آژاکس به بارسلونا می گذرد و در این مدت او هنوز نتوانسته رضایت کامل سران تیم جدیدش را جلب کند. به نظر می رسد باشگاه اسپانیایی دیگر نمی خواهد این بازیکن را حفظ کند و برای ثبت خرید جدید و البته کنار آمدن با برناردو سیلوا باید او را بفروشد. در هفته‌های اخیر، دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی سخت تلاش کرده‌اند تا دی یونگ را جذب کنند و با توجه به علاقه بارسلونا به فروش این بازیکن، احتمال جدایی او در فصل تابستان وجود دارد.

حال موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شده است که دی یونگ معتقد است باشگاه بارسلونا کمپینی رسانه ای برای بی اعتبار کردن این بازیکن و تحت فشار قرار دادن او برای رسیدن به اهدافش به راه انداخته است. مدیران این باشگاه از دی یونگ می خواهند که یا دستمزد خود را کاهش دهد و یا در صورت عدم تمایل به یکی از پیشنهاداتش در لیگ برتر پاسخ مثبت داده و بارسلونا را ترک کند. اما این ستاره جوان تا به امروز از انجام این کار خودداری کرده و به نظر نمی رسد قصدی برای تن دادن به درخواست سران باشگاه داشته باشد.

فرانکی دی یونگ، ستاره 25 ساله هلندی به زودی می تواند علیه بارسلونا اقدام قانونی کند.