آیا فیفا بازی دوستانه روسیه و ایران را تایید کرده است؟

سجادی در پاسخ به پیشنهاد دستیار رئیس جمهور روسیه مبنی بر برگزاری این نشست در روسیه یا قطر؛ وی گفت: به نظر من فدراسیون های فوتبال دو کشور می توانند تصمیم بگیرند بازی دوستانه در کدام زمین برگزار شود.

سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره پیشنهاد دستیار رئیس جمهور روسیه برای برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه نیز گفت: پیشنهاد ارزشمندی بود و حتما این سوال را به فدراسیون فوتبال ایران منتقل خواهیم کرد. FIFA Day حدود 25 روز دیگر آغاز می شود و در آن تاریخ ایران دو بازی دوستانه با یک کشور آفریقایی و یک کشور آمریکایی برگزار می کند، اما من پیشنهاد شما را امشب به فدراسیون فوتبال ارسال می کنم.

در ادامه این دیدار، ایگور لویتین گفت: باعث خوشحالی است که بتوانم با ایران در زمینه های مختلف ورزشی همکاری کنم. تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه عمدتاً به ورزشکاران آسیب رسانده و ورزشکاران ما مجبور به کناره گیری از بسیاری از مسابقات بین المللی شده اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1840154
سپتامبر 02, 1401 در 23:46
12.4K |

6نقطه نظر

درخواست دستیار پوتین از حمید سجادی; برای بازی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دستیار رئیس جمهور روسیه در این دیدار در خصوص رقابت ورزشکاران ایرانی و روسی گفت: ورزشکاران روسیه آمادگی حضور در مسابقات ایران را دارند و از ورزشکاران ایرانی نیز برای حضور در مسابقات روسیه دعوت می کنیم. . امیدواریم تفاهم نامه ای بین دو کشور در این زمینه منعقد شود.

ایگور لویتین دستیار رئیس جمهور روسیه امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.

آیا فیفا بازی دوستانه روسیه و ایران را تایید کرده است؟

ایگور لویتین افزود: برای انتخاب تاریخ بازی دوستانه باید جلسه ای بین دو فدراسیون برگزار شود. پیشنهاد ما بازی در قطر است. آماده دعوت از تیم ملی ایران برای بازی در روسیه هستیم. ما هم به فیفا اطلاع دادیم و آنها هم حاضر شدند این بازی را انجام دهند.

وی در ادامه درباره برگزاری دیدار دوستانه بین تیم های فوتبال ایران و روسیه گفت: پیشنهاد دیگری که داریم درباره جام جهانی قطر است. فدراسیون فوتبال روسیه از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد تا یک بازی دوستانه بین دو تیم برگزار کند و این یک تمرین خوب قبل از شروع جام جهانی خواهد بود.