آیا لیست پرسپولیس با این بازیکن پر می شود؟ (تصویر)

عیسی آل کثیر پیراهن شیرزد تمیرف را بر تن کرد و در تمرین پرسپولیس حاضر شد.

آیا لیست پرسپولیس با این بازیکن پر می شود؟  (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1845564
06 مه 1401 ساعت 2:00 بعد از ظهر.
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در صورت امضای قرارداد با آل کثیر، لیست بزرگسالان پرسپولیس پر می شود و جای خالی برای خرید بازیکن جدید در پنجره زمستانی باقی نمی ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نکته جالب این است که آل کثیر در بازی روز 27 آذرماه مقابل شهر خودرو دچار پارگی رباط صلیبی شد و قرار بود برای شروع لیگ برتر در دسترس باشد، اما تاخیر در عمل باعث شد تا او باید در تمرینات شرکت کند. بعد از ماه ها تاخیر انداختن.

البته او این روزها کاملا آماده بازی نیست و به نظر می رسد تعطیلات جام جهانی، زمان قرار دادن او در شرایط ایده آل و رهاسازی او به کادر فنی است. عیسی در تمرینات وضعیت بدنی خوبی نشان داد و به تدریج در تمرینات دسته جمعی شرکت خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات پرسپولیس این روزها در حالی برگزار می شود که عیسی آل کثیر به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شده است و او پس از پارگی رباط صلیبی او آرام آرام خود را برای حضور در تمرین آماده می کند.

آل کثیر نیز در این مدت دوره درمانی خود را در دزفول گذراند و به دلیل علاقه شدیدی که به بدنسازی داشت تمرینات خود را با مربی شخصی خود انجام داد که معتقد است آل کثیر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و به دلیل قدرت عضلانی او آماده برای شرکت در آموزش، گروهی است.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس هنوز پیراهن خاصی برای مهاجم جنوبی خود تهیه نکرده و ال کثیر با پیراهن شیرزد تمیرف در تمرینات شرکت می کند اما به دلیل خالی بودن جایش در لیست پرسپولیس می تواند به جمع قرمزها اضافه شود. فهرست