آیا لیورپول شماره 6 را امضا خواهد کرد؟ – پاسخ سوالات شما توسط روزنامه نگار LFC – باشگاه لیورپول

زمان نسبتاً آرامی برای باشگاه لیورپول است، با شروع یورو 2024 و سرمربی جدید هنوز اولین مصاحبه خود را انجام نداده است. دیوید لینچ، خبرنگار لیورپول به سوالات شما پاسخ می دهد.

چرا بعد از اینکه سال گذشته 115 میلیون پوند برای Moises Caicedo پیشنهاد دادیم، خرید شماره 6 در اولویت قرار ندارد؟ (@TooDripi)

برایتون اند هاو، انگلستان - شنبه، 14 ژانویه 2023: مویس کایسدو از برایتون اند هوو آلبیون در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)برایتون اند هاو، انگلستان - شنبه، 14 ژانویه 2023: مویس کایسدو از برایتون اند هوو آلبیون در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون و باشگاه لیورپول در ورزشگاه فالمر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لزوماً این یک «اولویت» نیست زیرا باشگاه فکر نمی‌کند به یک گزینه بلندمدت و در سطح جهانی در نقش هلدینگ نیاز باشد، زیرا همانطور که اشاره کردید، آنها تابستان گذشته برای کایسهدو بسیار تلاش کردند. واقعاً اورلین چوآمنی را می‌خواستم.

اما مسئله کلیدی در اینجا همیشه این بوده است که آیا آن شش کلاس جهانی در بازار وجود دارد یا خیر و در اکثر پنجره های اخیر، لیورپول احساس نکرده است که چنین بوده است.

اکنون به اندازه کافی فوتبال تماشا نمی کنم تا بدانم آیا آنها در این مورد اشتباه می کنند (پس لطفاً سر من فریاد نزنید)، اما همچنین باید به این نکته اشاره کنم که تابستان گذشته مردم در رسانه های اجتماعی ادعا می کردند که فردی مانند فلورنتینو لوئیس پاسخ این سوال است. زمانی که به وضوح او نبود.

اگر لیورپول بخواهد در این پست خریدی انجام دهد، آنها می خواهند کاملا مطمئن باشند که این یک ارتقای بزرگ در اندو است، نه فقط یک حرکت جانبی. اما، در حال حاضر، به نظر نمی رسد آنها انتظار داشته باشند که این نوع از بازیکنان مطرح شود و به همین دلیل است که به اندازه یک مدافع و یک مهاجم در لیست اولویت ها قرار ندارد.

آیا شما شخصاً فکر می کنید که ما در تابستان امسال یک هافبک دفاعی به خدمت بگیریم، دیو؟ (@RobbieQuarshie)

فقط نظر شخصی منه ولی حس میکنم نه

شاید رویای شش به بازار بیاید و ما یک سورپرایز خوب داشته باشیم، اما مطمئن نیستم که این اتفاق بیفتد.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 27 سپتامبر 2023: استفان باجتیچ بازیکن لیورپول در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین لیورپول اف سی و لسترسیتی اف سی در آنفیلد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 27 سپتامبر 2023: استفان باجتیچ بازیکن لیورپول در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین لیورپول اف سی و لسترسیتی اف سی در آنفیلد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

جنبه دیگری که باید در نظر گرفت این است که، حتی اگر لیورپول آن هافبک کاملاً نخبه را نداشته باشد، هافبک های بسیار زیادی دارد.

استفان بایچتیچ و تیاگو به سختی در فصل گذشته بازی کردند، اما هیچکدام از نظر اعداد از قلم نیفتادند – و اکنون تنها یکی از آنها رفته است!

حدس می‌زنم می‌توانستند استدلال کنند که اگر می‌دانستند پس از بازگشت باجستیک با یک هافبک متورم به پایان می‌رسند، نباید اندو را امضا می‌کردند، اما آیا بدون او به جمع چهار تیم برتر می‌رسیدند و یک جام را در فصل گذشته می‌بردند؟ من می گویم قطعا نه.

آیا فکر می کنید که عدم علاقه گزارش شده ما به شماره 6 عامل محدود کننده ای برای رسیدن به آن چیزی است که فصل بعد می توانیم به دست آوریم؟ (@BackseatsmanLFC)

من فکر می‌کنم تا زمانی که لیورپول به این موضوع رسیدگی کند، سقفی برای کارهایی که آنها می‌توانند انجام دهند وجود دارد.

زمانی که آنها در آخرین حضور مایکل ادواردز به بهترین تیم جهان تبدیل شدند، یک اپراتور غیرقابل انکار در سطح جهانی در هر پستی در سراسر زمین داشتند، و این در حال حاضر کاملاً صادق نیست.

با این اوصاف، آنها هنوز هم می‌توانند در فصل آینده بسیار بسیار خوب باشند، حتی اگر هیچ اتفاقی در آن پست رخ ندهد – فقط به آرسنال نگاه کنید و جورجینیو (نه دکلان رایس، برخلاف تصور رایج) در بیشتر فصل گذشته در آنجا بازی می‌کند.

مطمئناً، شما نگران بازی آنها با رئال مادرید یا منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستید، اما پس از آن آنها با بازی واتارو اندو که فصل گذشته در آنفیلد فوق‌العاده بود، بر این دومی مسلط شدند، پس چه کسی می‌داند؟ عامل کلیدی برای من این است که مدیر چگونه تصمیم بگیرد.

انتظار دارید لیورپول به طور رسمی از اسلات Arne چه زمانی رونمایی کند؟ (@AloysiusWilli19)

هفته گذشته در مورد این موضوع پرسیدم و به من گفتند که قرار نیست به این زودی اتفاقی بیفتد، بنابراین اصلاً تعجب نمی کنم که این هفته نبوده است.

آرن اسلات از فاینورد به عنوان سرمربی جدید لیورپول جایگزین یورگن کلوپ (PA) شد.آرن اسلات از فاینورد به عنوان سرمربی جدید لیورپول جایگزین یورگن کلوپ (PA) شد.

و همانطور که می بینید، اسلات قبل از شروع بزرگترین چالش حرفه ای خود تا کنون، استراحت شایسته ای را انجام می دهد، به طوری که کارها را کمی به تاخیر انداخته است.

اما با توجه به اینکه پیش فصل در همان ابتدای جولای آغاز می شود، می توانم بگویم که لیورپول می خواهد که رونمایی قبل از آن انجام شود. بنابراین، من فکر می کنم که در اواخر ژوئن شاهد اتفاقاتی در آنفیلد خواهیم بود و من بسیار مشتاقانه منتظر شنیدن صحبت های او هستم.

من خواندم که لیورپول آماده خرید یک مهاجم راست و یک مدافع میانی بدون فروش کسی در آن پست‌ها بود، آیا این درک شماست؟ (@iHyypia)

من با آن برداشت موافقم. با جدایی جوئل ماتیپ و نیاز محمد صلاح به پشتیبان/رقابت بهتر، اینها دو موقعیتی هستند که لیورپول در تابستان امسال نگاه واقعی به آنها دارد.

مثل همیشه، تضمین هیچ چیز در بازار نقل و انتقالات غیرممکن است، اما این دو حوزه هستند که من انتظار دارم تقویت شوند و آنها متکی به جدایی نیستند.

آیا لیورپول به دنبال برونو گیمارش است و آیا ما به دنبال فروش تایلر مورتون، سپ ون دن برگ و کائویمهین کلهر هستیم؟ (@SimpSzn001)

من واقعا برای دیدن آن با برونو مشکل دارم. او بازیکنی عالی است و لیورپول قبل از انتقالش به نیوکاسل واقعاً او را دوست داشت، اما این بند فسخ 100 میلیون پوندی افتضاح است.

فکر می‌کنم برای آن پول شما می‌خواهید کسی را کمی جوان‌تر و کمی بهتر کنید، و بنابراین من فکر نمی‌کنم که او در این کار نقش داشته باشد.

منچستر، انگلستان - شنبه، 19 آگوست 2023: برونو گیمارش از نیوکاسل یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستر سیتی و نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سیتی منچستر.  من سیتی 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)منچستر، انگلستان - شنبه، 19 آگوست 2023: برونو گیمارش از نیوکاسل یونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستر سیتی و نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سیتی منچستر.  من سیتی 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در مورد فروش احتمالی، من انتظار دارم که ون دن برگ با توجه به علاقه به کار ادامه دهد، اگرچه ماینتس هنوز با انتظارات لیورپول در مورد هزینه فاصله زیادی دارد. در همین حال، مورتون احتمالاً این فرصت را خواهد داشت که قبل از هر تصمیمی، در پیش فصل نشان دهد که در مورد چه چیزی است.

و در مورد کلهر، لیورپول او را کوچکترین فشار نمی آورد و انتظار دارد که پیشنهاد بزرگی به مبلغ 20 میلیون پوند داشته باشد تا حتی اجازه دهد او را ترک کند. بنابراین او به این معنا «برای فروش» نیست.

آیا انتظار می رود لیورپول بازی های دوستانه بیشتری را اعلام کند؟ (@olliefoxy)

بله قطعا. طی چند هفته آینده یک مسابقه با یک تیم اروپایی برگزار خواهد شد. با این حال، هنوز به طور کامل توافق نشده است که لیورپول چه کسی بازی کند، بنابراین چشمان خود را بپوشانید.

چه مقدار از بودجه نقل و انتقالات احتمالی بر اساس فروش بازیکنان است؟ (@PaidiDeFaoite)

من اصلا نمی گویم بر اساس فروش است. لیورپول از نظر مالی در وضعیت بدی قرار دارد و از نظر PSR/FFP در موقعیت خوبی قرار دارد، بنابراین آنها به هیچ وجه متکی به جابجایی بازیکنان نیستند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری (راست) و همسرش لیندا پیزوتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: مالک لیورپول، جان دبلیو. هنری (راست) و همسرش لیندا پیزوتی در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این همچنین به آنها کمک می کند تا با رفتن ماتیپ و تیاگو، بخش مناسبی از دستمزد خود را از دست بدهند، به طوری که فضای بیشتری برای مانور در مورد درآمدها می دهد. با این حال، آن‌ها می‌توانند در تابستان امسال پول قابل توجهی در خروجی‌های خود به دست آورند، که همیشه مفید است.

آهنگ مورد علاقه تیلور سویفت؟ (@DannyDobs)

من اصلاً علاقه ای به تیلور سوئیفت ندارم اما 35 سال سن دارم بنابراین فکر نمی کنم مخاطب هدفم باشم.

من فکر می‌کنم که خیلی چیزهای زیادی در مورد نحوه مصرف ما از موسیقی این روزها می‌گوید، هرچند که او می‌تواند بزرگترین ستاره موسیقی پاپ در جهان باشد و با این حال من احتمالاً فقط دو آهنگ را می‌توانم نام ببرم. به نظر نمی‌رسد که این ستاره‌های بزرگ مانند زمانی که رادیو و تلویزیون موسیقی بسیار تأثیرگذارتر بودند، از بین رفته‌اند.

لیورپول چه زمانی برای پیش فصل برمی گردد؟ (@LiverpoolThail7)

به من گفته شده که هفته اول جولای است و با توجه به اینکه ژوئیه از دوشنبه شروع می شود، به احتمال زیاد حدس می زنم که آن روز باشد!

آیا هیچ باشگاهی به عنوان بخشی از سرمایه گذاری چند باشگاهی FSG مرتبط شده است؟ (@pappi_chocolate)

چند شایعه در مورد واسکو داگاما در برزیل وجود داشت و من به آنها توجه خواهم کرد زیرا این باشگاهی است که شاید بتوان آن را با قیمت ارزان در میان مشکلاتش با 777 خریداری کرد.

منچستر، انگلستان - یکشنبه، 17 مارس 2024: مدیر اجرایی فوتبال لیورپول (LR) برای گروه ورزشی Fenway، مایکل ادواردز، دبیر باشگاه، دنی استنوی، ایان راش، مدیر غیر اجرایی کنی دالگلیش در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)منچستر، انگلستان - یکشنبه، 17 مارس 2024: مدیر اجرایی فوتبال لیورپول (LR) برای گروه ورزشی Fenway، مایکل ادواردز، دبیر باشگاه، دنی استنوی، ایان راش، مدیر غیر اجرایی کنی دالگلیش در جریان بازی یک چهارم نهایی جام حذفی بین منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

هرچند هنوز چیز مهمی برای گزارش دادن وجود ندارد. و اگر منصف باشیم، فکر می‌کنم ادواردز باید قبل از اینکه به موضوع چند باشگاهی توجه کند، به ترتیب قرارهای کلیدی در لیورپول بپردازد.

لحظه مورد علاقه شما در پوشش لیورپول چه بوده است؟ (@tho62550324)

من قبلاً به این مورد اشاره کرده‌ام، اما می‌توانم بگویم در آغوش گرفتن یورگن کلوپ در منطقه مختلط در مادرید پس از قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، درست همانجا است.

این که بتوانم این کار را انجام دهم یک امتیاز مطلق است و من هرگز آن را فراموش نمی کنم.

معمولا اطلاعات خود را از کجا می گیرید؟ (@Jason91761200)

اگر این را به شما می گفتم، من به عنوان یک روزنامه نگار کاملاً تمام شده بودم! تنها چیزی که می توانم بگویم این است که مکان های مختلف است.

لطفاً سه هدف برتر نقل و انتقالات ما را نام ببرید؟ (@Kv2009Lv)

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: لیورپول سو"بنر باربران "شکاکان مؤمنان پیروز می شوند|  در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 مه 2024: لیورپول سو"بنر باربران "شکاکان مؤمنان پیروز|  در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

راستش ای کاش می توانستم. خوشحالم که اعتراف می کنم که از همه چیزهایی که در لیورپول می گذرد نمی دانم و هرگز نخواهم کرد.

اما یک چیزی که می توانم تضمین کنم این است که هر وقت اطلاعاتی به دست آوردم روی آن نمی نشینم!

هیچ روزنامه نگاری این کار را انجام نمی دهد زیرا شما این خطر را دارید که شخص دیگری داستان را به بیرون منتقل کند. بنابراین، اگر بشنوم که سه هدف اصلی لیورپول چه کسانی هستند، قول می‌دهم آن را اینجا بخوانید!



https://www.thisisanfield.com/2024/06/will-liverpool-sign-a-no-6-your-questions-answered-by-lfc-journalist/ منبع: