آیا مورینیو بالاخره اینتر را شکست خواهد داد؟

مورینیو اینتر را به اولین تیم ایتالیایی تبدیل کرد که هر سه جام احتمالی فوتبال آن کشور را در یک فصل به دست آورد. اینگونه نام آقای خاص به عنوان یکی از اسطوره های اینتر ثبت شد.

اما جالوروسی این فصل را زیر نظر مورینیو خوب شروع کرده است و حالا آقای خاص امیدوار است که اینتر را برای اولین بار در بازی شنبه شکست دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مورینیو از سال 2008 تا 2010 روی نیمکت نراتزوری نشست. در این دوره، اینتر دو بار قهرمان سری آ، یک بار جام حذفی، یک بار سوپرکاپ ایتالیا و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

با این حال، مورینیو در طول دوران مربیگری خود تنها سه بار با تیم های دیگر به مصاف اینتر رفت. هر سه بازی فصل گذشته و بازی های اینتر مقابل رم بود. مورینیو در آن سه بازی ناموفق بود و هر سه بازی را برای نراتزوری واگذار کرد. اینتر موفق شد در سری آ رم را 3-0 و 3-1 شکست دهد و در جام حذفی نیز با نتیجه 2-0 از سد شاگردان مورینیو شکست.


سرویس خبر شماره: 1845779
7 اردیبهشت 1401 ساعت 23:55 |
1K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

برای “مجله اخبار فوتبال”، مورینیو یک دهه پیش یک قهرمان محبوب برای هواداران اینتر بود و نراتزوری جام های زیادی را به دست آورد. اما روز شنبه به عنوان سرمربی تیم رقیب به مصاف اینتر می رود و سعی می کند برای اولین بار در دوران مربیگری خود پیروزی مقابل نراتزوری را تجربه کند.

ژوزه مورینیو که سال ها پیش افتخارات زیادی را با اینتر کسب کرد، فردا به عنوان سرمربی رم با تیم سابق خود روبرو خواهد شد تا برای اولین بار در دوران مربیگری خود اینتر را شکست دهد.

آیا مورینیو بالاخره اینتر را شکست خواهد داد؟