آیا پرسپولیس برای این پست بازیکن خارجی می گیرد؟



پرسپولیس که در فصل قبل تمامی جام ها را به دست آورده بود، در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و صدرنشین رقابت های لیگ برتر است. شاگردان یحیی گل محمدی که تابستان امسال چندین جدایی را پشت سر گذاشته اند، آنطور که باید تقویت نشده اند و شاید همچنان به بازیکن جدیدی در چند پست این تیم نیاز داشته باشند. قوانین جدید نقل و انتقالاتی از جمله محدودیت در جذب بازیکنان بزرگسال و همچنین محدودیت بودجه باعث شده تا پرسپولیس نتواند در نقل و انتقالات فوق العاده هزینه کند و همین موضوع صدای یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها را درآورده است.

با گذشت چند هفته از فصل جدید و شروع لیگ قهرمانان آسیا، شرایط پرسپولیس بدتر از گذشته شد و چند ستاره این تیم به شدت مصدوم شدند. یاسین سلمانی در دیدار مقابل گل گهر رباط صلیبی پاره شد، مرتضی پورعلیگنجی در دیدار تیم ملی مقابل قطر رباط صلیبی پاره شد و هر دو بازیکن فصل را از دست دادند. به جز سلمانی و پورعلیگنجی، سرلک هم مصدوم است و امیری هفته هاست که نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

این مصدومیت ها کار یحیی گل محمدی را بیش از گذشته سخت کرده و دستان او نیز بسته است. نیاز به بازیکن جدید در لیست پرسپولیس به شدت احساس می شود و شرایط شخصی این تیم اصلا خوب نیست. در روزهای اخیر و پس از پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی و سلمانی، شایعاتی مبنی بر حذف این دو بازیکن از لیست باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید تا جای خود را به بازیکنان جدید باز کند.

یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به جذب بازیکنان جدید دارد و خواهان تقویت تیمش در ادامه فصل است اما شرایط باشگاه پرسپولیس به گونه ای است که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی جدی مواجه است و بازیکنان و سرمربی این تیم آخرین بار اعتصاب کردند. . هفته علاوه بر مشکلات مالی که پرسپولیس با آن مواجه است، حتی در صورت حذف این دو بازیکن از لیست، سران این باشگاه باید تمام حقوق پورعلیگنجی و سلمانی را بپردازند و به همین دلیل وضعیت بد مالی پرسپولیس اینگونه نیست. امکان جذب بازیکنان جدید

البته بازیکن آزاد باکیفیتی در بازار وجود ندارد و گل محمدی برای جذب بازیکن جدید باید در نیم فصل صبر کند. به این ترتیب دیگر خبری از جذب بازیکنان جدید برای پرسپولیس نخواهد بود و یحیی باید نیم فصل با همین بازیکنان به کار خود ادامه دهد. یک نکته نیز لازم به ذکر است: پرسپولیس فعلا نمی تواند تغییری در لیست آسیایی خود ایجاد کند و به همین دلیل حتی در صورت جذب بازیکن جدید، آن بازیکن نمی تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس شرکت کند.

یحیی در تمام این شرایط بیش از هر پستی برای جذب دروازه بان نیاز دارد. بیرانوند در این فصل چندین بار مصدوم شد اما هر بار به دیدارهای پرسپولیس راه پیدا کرد. دروازه بان پست حساسی است و بیرانوند ستاره پرسپولیس محسوب می شود. حتی یحیی نیز اخیرا در مصاحبه های خود از این موضوع ابراز نگرانی کرده و سرمربی پرسپولیس نگران این است که در صورت مصدومیت یا محرومیت مجدد بیرانوند چه باید بکند. بنابراین ممکن است در صورت حذف نام یکی از دو مصدوم پرسپولیس، یحیی مجدداً یک دروازه بان خارجی جذب کند. خریدی که قطعا پرسپولیس به آن نیاز خواهد داشت و بیرانوند نمی تواند بدون استراحت برای پرسپولیس در همه مسابقات متوالی بازی کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال