آیا پرسپولیس در داوری در اصفهان شکست خورده است؟ (کارشناسی ارشد)

ابراهیم میرزابیگی: بازیکن چپ در آفساید بود و تمیروف در آفساید نبود، اما کمک داور دوم به سرعت وارد زمین شد و خطا کرد که می توانست تک به تک برای پرسپولیس به همراه داشته باشد.
نوذر رودنیل: بازیکنی که توپ را دریافت کرد و جلو رفت، آفساید نبود و دیگر بازیکن پرسپولیس در آفساید بود که دخالتی نداشت. کمک داور دوم نباید آفساید می داد و کار خیلی بدی انجام می داد.
حیدر سلیمانی: کمک داور دوم اشتباه کرد. تامیروف آفساید نبود و عبدی در آفساید بود که توپ را رها کرد و تامیروف توپ را پس گرفت. اگر کمک داور در این صحنه با دقت و تامل به بازی ادامه می داد، می توانست یکی از شاهکارهای کمک داور در این دوره از لیگ باشد، اما متاسفانه در محاسبات خود اشتباه کرده و موقعیتی را از پرسپولیس گرفته است. .
غلامرضا جباری: هر دو بازیکن پرسپولیس در آفساید بودند و به درستی آفساید اعلام شدند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دیدار ذوب آهن و پرسپولیس چهار صحنه مشکوک داوری داشت که با اعتراض بلند یحیی گل محمدی همراه شد.

* دقیقه 52 (اشتباه مشکوک روی مهدی عبدی)


سرویس خبر شماره: 1823568 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 22:45 |
1 نتیجه |

0نظرات

دو صحنه مشکوک پنالتی و یک آفساید جنجالی;

ابراهیم میرزابیگی: دستی که مدافع ذوب آهن روی پشت بازیکن پرسپولیس گذاشت کافی نبود تا بازیکن پرسپولیس را به زمین بزند. در این صحنه عبدی بزرگنمایی کرد و ادامه بازی داور درست بود.
نوذر رودنیل: اتفاقی نیفتاد و داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد.
حیدر سلیمانی: مهدی عبدی با مدافعان اختلاط کرد و سعی کرد هوشمندانه پنالتی بزند و در واقع پایش را روی مدافع گذاشت که اشتباهی نبود و داور به درستی به بازی ادامه داد.
غلامرضا جباری: بازیکن ذوب آهن توپ را زد و خطای پنالتی رخ نداد.

ابراهیم میرزابیگی: باز هم بازیکن پرسپولیس برای زدن پنالتی تلاش کرد که داور به بازی درست خود ادامه داد. اشتباهی رخ نداد و داور در این صحنه عالی بود.
نوذر رودنیل: خطای پنالتی نداشت.
حیدر سلیمانی: بقیه بازی درست بود. در این صحنه هم مثل صحنه قبل خطایی رخ نداد و عبدی می خواست پنالتی بزند.
غلامرضا جباری: بازیکن ذوب آهن مرتکب خطای پنالتی نمی شود و ادامه بازی بهترین تصمیم است.

نظر کارشناسان داوری را در این خصوص می خوانیم:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در حالی با تساوی به پایان رسید که پس از سوت پایان بازی، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی به قضاوت پیام حیدری در این دیدار به شدت اعتراض کردند.

مهدی مهاجم سرخپوشان در جریان بازی معتقد بود در دو صحنه خطای پنالتی روی او رخ داده و در یک صحنه شیرزد تمیرف در موقعیت مناسبی برای آفساید سرخپوشان اعلام شد.

ابراهیم میرزابیگی: در تصویری که می بینیم و همچنین در صحنه ای که به داور کمک می کردید، به سختی می توان گفت که هند اتفاق افتاده یا نه، اما به نظر می رسد لکه داخل زمین به توپ برخورد کرده و توپ از محدوده خارج می شود. . دیدگاه داور در این صحنه خوب بود و به خوبی می توانست آن را تشخیص دهد. اگر کمک داور هند را اعلام کرد، کاملاً ممکن است اشتباه کرده باشد.
نوذر رودنیل: هند حامد لک به درستی اعلام شده است. دست حامد لک خارج از محوطه جریمه بود اما چون امکانی برای مهاجمان ذوب آهن وجود نداشت، داور نیازی به تذکر به این بازیکن نداشت.
حیدر سلیمانی: هندی بازی نکرد و کمک داور هند را خطاکار خواند. لک در داخل محوطه جریمه با دست توپ را کنترل می کرد اما وقتی کنترلش را از دست داد توپ را رها کرد و بیرون از محوطه جریمه به توپ دست نزد.
غلامرضا جباری: زاویه ای که فیلم نشان می دهد داخل یا بیرون بود، دست دروازه بان پرسپولیس به سختی توپ را لمس می کند و نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد. بنابراین با توجه به زاویه صحیح داور باید به تصمیم او احترام گذاشت.

* دقیقه 54 ( خطای مشکوک روی مهدی عبدی )

* دقیقه 75 (آفساید شیرزد تمیرف)

همچنین در نیمه اول بازی در صحنه ای با خطای هند حامد لک اعلام کرد که بازیکنان ذوب آهن اطمینان داشتند که دروازه بان سرخپوشان باید جریمه می شد.

* 26 دقیقه (هند حامد لک)