آیا پرسپولیس و استقلال به لیگ 2 می روند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این روزها اخبار مربوط به ترکیب استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بانوان هر روز بلندتر می شود و همین موضوع باعث شده بیشتر به جزئیات حضور این دو باشگاه در زمین بپردازیم. فوتبال زنان
آیا امکان دارد این دو تیم در فصل آینده لیگ برتر ترکیب داشته باشند؟
طبق ضوابط و مقررات سازمان لیگ فوتبال، هر باشگاهی برای حضور در فوتبال بانوان باید از لیگ دوم شروع کند و امکان تیمداری مستقیم از لیگ برتر وجود ندارد مگر در موردی و آن هم خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری است.
به عنوان مثال تیم ملی شهرکرد که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، تصمیم به فروش امتیاز خود می گیرد و در این صورت نه تنها استقلال و پرسپولیس، بلکه هر مالک دیگری که بتواند به تعهدات لازم عمل کند، می تواند امتیاز این تیم را بخرد. سوال
به این ترتیب سازمان لیگ امتیاز واحد و خاصی برای حضور دو تیم پرطرفدار پایتخت در فوتبال بانوان در نظر نمی گیرد و با خرید امتیاز برتری ها مانع حضور آنها در لیگ برتر نمی شود. تیم لیگ و طی مسیر قانونی و در غیر این صورت این دو تیم باید تیم لیگ دو را شروع کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1833269
Jul 21, 1401 @ 7:08 ب.ظ
62.2K امتیاز خبر|

13نقطه نظر

اگرچه شایعاتی مبنی بر همگروهی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر بانوان شنیده می شود اما حضور این دو تیم در لیگ برتر نمی تواند کار آسانی باشد.