آیا 2 ستاره پرسپولیس از هم می پاشند؟



به گزارش خبروشی، اگرچه رسانه های رسمی و غیر رسمی از توافق کامل مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر با باشگاه تراکتورسازی خبر دادند و حتی برخی خبرنگاران از دریافت پیش قرارداد و امضای پیش نویس قرارداد بین طرفین خبر دادند، اما اخبار رسیده حاکی از آن است که این باشگاه از پرسپولیس و در رای خود رضا درویش همچنان به دنبال بازگرداندن این دو مهره کلیدی به تیمش است.

اما آمار و ارقام فصل قبل به خوبی نشان می دهد که ترابی و اسماعیلی فر به ترتیب در رده های اول و دوم جدول تیم پرسپولیس قرار گرفتند و درویش قصد ندارد این دو بازیکن را به راحتی از دست بدهد. بر این اساس به نظر می رسد انگیزه های مثبتی از سوی ترابی و اسماعیلی فر دریافت شده است که باعث خوش بینی بیشتر مدیرعامل سرخپوشان شده است.

لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس اخیرا مذاکرات زیادی با مهدی لیموچی و محمدحسین اسلامی و یک مدافع راست لیگ برتری داشته است اما همچنان منتظر بازگشت مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر هستند. طبیعی است که نه مهدی لیموچی و نه محمدحسین اسلامی با وجود مهدی ترابی تمایلی برای رفتن به پرسپولیس ندارند و به همین دلیل است که به نوعی منتظر ماموریت ترابی برای تصمیم گیری جدی برای عضویت در پرسپولیس هستند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در پرسپولیس خواهند ماند یا بازیکنان جدیدی جایگزین آنها خواهند شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس برای دعوا با درویش به دیدار فردوسی پور رفت/همه سر کار بودیم; قبل از سفر خارج از کشور، کار تمام شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال