آینده راموس در پاریس وابسته به یک ستاره اینتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستوف گوتیه در آستانه رسمی شدن قراردادش با پاری سن ژرمن است و به زودی نام او به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو اعلام خواهد شد. اما یکی از چالش های بزرگ سرمربی سابق نیس در پاریس، تعیین ترکیب اصلی دفاعی برای فصل آینده است.


سرویس خبر شماره: 1831726
11 جولای 1401 @ 22:52 |
11.5 هزار |

2نقطه نظر

لوپاریزین اخیرا مدعی شده است که میلان اشکرینیار با پاری سن ژرمن به توافق شخصی رسیده و اکنون منتظر رسیدن پیشنهاد رسمی پی اس جی به اینترمیلان است. گفته می شود اینتر به پاریسی ها گفته است که حاضرند با پیشنهاد 60 تا 70 میلیون یورویی فقط به از دست دادن اشکرینیار فکر کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در حالی که انتصاب کریستوف گوتیه به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن قطعی به نظر می رسد، یکی از معمای دشوار او برای فصل آینده، تعیین ترکیب اصلی خط دفاعی است.

برای گوتیه سخت است که انتخاب کند کدام مدافع در کنار اشکرینیار بازی کند زیرا او در حال حاضر باید از بین چند مدافع برجسته مانند مارکینیوس، کمپمبه و سرخیو راموس انتخاب کند و حداقل یکی از این ستاره ها از ترکیب اصلی کنار گذاشته خواهد شد.

در فرانسه می گویند گوتیه تصمیم دارد فصل آینده از دفاع سه نفره استفاده کند. با توجه به بالا بودن انتقال میلان اشکرینیار از اینتر به پاری سن ژرمن، شکی نیست که گوتیه از اشکرینیار به عنوان یکی از مدافعان خود استفاده خواهد کرد. اما چالش اصلی او تعیین دو مدافع دیگر است که باید به عنوان بازیکن فیکس برای او بازی کنند.

کریستوفر گوتیه