آینده فوتبال ایران متعلق به چین است


سرویس خبر شماره: 2055558
28 ژوئیه 1403 در 9:45 ق.ظ.
2.4K |

4نقطه نظر

شاگردان حسین عبدی برای برگزاری دو بازی تدارکاتی راهی چین می شوند.

آینده فوتبال ایران متعلق به چین است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال جوانان ایران که مراحل انتخابی، تدارکاتی و دیدارهای تدارکاتی ملی اش از اواسط فروردین آغاز شده بود، جمعه گذشته عنوان قهرمانی مسابقات کافا قرقیزستان را از آن خود کرد.

کاروان تیم فوتبال جوانان ایران که سفر بسیار سختی را به مقصد جلال آباد قرقیزستان پشت سر گذاشته بود، سفر برگشت بسیار سخت و طولانی را پشت سر گذاشت و عصر یکشنبه وارد تهران شد.

اما پیش بینی می شود اردوهای تیم ملی جوانان ادامه داشته باشد و اعضای این تیم از روز چهارم مرداد ماه مجددا گرد هم آیند و اردوی 10 روزه برگزار شود.

2055294

تیم فوتبال جوانان ایران 24 مردادماه به چین سفر می کند و دو دیدار تدارکاتی را در این کشور برگزار می کند.

در بازگشت از چین فرصت سفر به یکی از کشورهای عربستان یا امارات فراهم شده و چند بازی تدارکاتی دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در واقع سفر به عربستان یا قطر که احتمالا اواخر مرداد یا اوایل شهریور انجام می شود، آخرین برنامه تدارکاتی این تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا است.

گفتنی است رقابت های مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا با حضور 36 تیم آسیایی در این رده سنی از 31 شهریور تا 17 مهرماه در لائوس برگزار می شود که به میزبانی چین و 15 بهمن ماه برگزار می شود. -23، 2025 (بهمن 18-5 مارس).

مجله اخبار فوتبال داخلی