آینده لیموچی در دستان مربی محبوب است


کد اطلاعات: 2052157
12 جولای 1403 ساعت 04:08 |
3000 امتیاز خبر|

3نقطه نظر

سرمربی این تیم آخرین خبر جدایی این بازیکن از تیم ملی آلومینیوم را خواهد داد.

آینده لیموچی در دستان مربی محبوب است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی لیموچی که دو سال پیش با مشورت سید مجتبی حسینی از فولاد خوزستان به پیکان پیوست، فرصت درخشش در لیگ برتر را پیدا کرد و زیر نظر همین تیم به عملکرد خوب خود در فصل گذشته ادامه داد. سرمربی داد حالا قرار است به یکی از تیم های پرسپولیس یا سپاهان منتقل شود.

لیموچی پس از دو فصل موفق زیر نظر مجتبی حسینی، حالا باید موافقت سرمربی را برای جدایی از آلومینیوم اراک بگیرد که البته بعید به نظر می رسد مخالفت جدی با آن داشته باشد و توافق او با ایرالکو منجر به انتقال این 24 ساله می شود. پیرمرد. بازیکن بازنشسته

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد همسان سازی باشگاه ها برای جذب مهدی لیموچی گفت: جا دارد از دوست و همکار عزیزم جناب آقای درویش تشکر کنم که از روز اول با تماس و سپس نامه ای درخواست جذب مهدی لیموچی برای پرسپولیس را داشتند و باشگاه سپاهان نیز در طول این مدت از ما درخواست هایی داشت. جلسه و به صورت مکتوب نامه ها.

او ادامه داد: اگر جلسه همفکری ما با هیئت مدیره و سرمربی برای فهرست فصل آینده مشخص باشد، آقای حسینی تصمیم می گیرد که بازیکن می خواهد یا نه. بازیکنان ما می توانند با نظر سرمربی و سپس باشگاه بروند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم یادآور شد: مهدی لیموچی بند فسخ قراردادش را دارد اما او هم نیاز به تایید ما دارد که باشگاه پرسپولیس و سپاهان با ما مذاکره کرده اند.

مجله اخبار فوتبال داخلی