آینده مبهم دروازه بان اروپا در قهرمانی ایران


سرویس خبر شماره: 2052520
13 جولای 1403 در 3:26 ب.ظ.
10.5 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

کنت قرارداد دارد و منتظر تصمیم یحیی است

اگرچه فولاد دروازه بان اتریشی هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده است، اما وضعیت او هنوز مشخص نیست.

آینده مبهم دروازه بان اروپا در قهرمانی ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستوفر کنت دروازه بان اتریشی که در فصل های اخیر در لیگ برتر برای سپاهان و فولاد بازی می کرد در شرایط نامشخصی برای لیگ بیست و چهارم قرار دارد.

کنت که این روزها در اتریش به سر می برد، چند روز پیش در گفت و گو با شبکه ورزش سیما اعلام کرد که هنوز یک فصل از قراردادش با فولاد باقی مانده است و به زودی برای شروع تمرینات با سرخ پوشان اهوازی راهی ایران می شود.

یحیی گل محمدی، سرمربی جدید فولادی ها اسامی چند دروازه بان برتر را به مسئولان باشگاه اعلام کرد و خواستار جذب آنها شد. اولویت گل محمدی کریستوفر کنت دروازه بان نیست اما برخی مسائل موجود می تواند این دروازه بان را عقب نگه دارد.

2027044

اگر باشگاه فولاد بخواهد حضور کنت را محدود کند، باید مبلغ قرارداد او را در فصل آینده پرداخت کند که مبلغ کمی نیست. از سوی دیگر گل محمدی معتقد است کنت در صورت جذب یک دروازه بان برتر می تواند به عنوان دروازه بان دوم در این تیم به کار خود ادامه دهد اما این موضوع باعث از دست رفتن یک سهمیه خارجی و دو سهمیه بزرگسالان فولاد نیز می شود.

وضعیت کریستوفر کنت با توجه به پیشرفت مذاکرات فولادی ها و گارد مد نظر گل محمدی باید در روزهای آینده مشخص شود. باید دید این دروازه بان اتریشی در لیگ برتر به کار خود ادامه می دهد یا از ایران می رود.

مجله اخبار فوتبال داخلی