ابتکار اتحادیه؛ هیئت مستقل برای بررسی تصمیم داور

این اقدام اتحادیه به عنوان یک گام مثبت در جهت شفافیت بیشتر تلقی می شود و در سراسر فوتبال انگلیس مورد استقبال قرار گرفته است.

گفته می شود باشگاه چلسی که قصد دارد از آنتونی تیلور، داور دیدار شب گذشته مقابل تاتنهام شکایت رسمی کند، در حال حاضر منتظر دریافت گزارش این شورای جدید است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش دیلی میل، این هیئت متشکل از سه فوتبالیست سابق، یک نماینده از سازمان لیگ برتر و یک نماینده از کمیته داوران اتحادیه فوتبال است. این روزنامه می گوید که نماینده کمیته داوران در این پنل از بین جان ماس و مارتین اتکینسون هر دو داور بازنشسته انتخاب خواهد شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که اکنون یک هیئت مستقل تصمیمات تاثیرگذار داوری در مسابقات لیگ برتر را بررسی خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاثیر برخی تصمیمات داوری بر نتایج بازی‌ها که می‌تواند به نفع تیم‌ها یا زیان‌آور تمام شود، این روزها دوباره در کانون توجه فوتبال انگلیس قرار گرفته است. پس از بازی جنجالی شب گذشته تاتنهام و چلسی، توماس توخل از تصمیمات داور روی دو گل خورده تیمش عصبانی شد و از داور انتقاد کرد.


سرویس خبر شماره: 1838537
آگوست 24, 1401 @ 11:46 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد که تصمیم دارد یک هیئت مستقل تشکیل دهد که پس از هر بازی لیگ برتر، صحنه های حساس و جنجالی را بررسی و نظر کارشناسی خود را درباره تصمیم داور اعلام کند. نظر این شورا به 20 باشگاه لیگ برتری ابلاغ خواهد شد.