ابراز جنجال در فضای مجازی; برادر سرمربی استقلال مقابل سرمربی تیم ملی!



به گزارش خبرزاشی، در فصل گذشته زمزمه هایی مبنی بر دخالت برادران جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در اتفاقات این تیم به گوش می رسید. برادران نکونام همانطور که در سفرها اتفاق می افتد، با لباس رسمی تیم در پروازها حضور داشتند، با لباس تیم روی سکو در کنار بازیکنان و عوامل تیم دیده شدند و شایعاتی مبنی بر ارتباط آنها با فعالان مجازی منتشر شد. بار دیگر یکی از فعالان مجازی به اشتباه پیام برادر جواد نکونام را به جای انتشار اطلاعاتی علیه علی خطیر در کانال خود فوروارد کرد که باعث رسوایی شد. یکی دیگر از برادران نکونام نیز چندین بار در کافه معروف قلیون در غرب شهر در کنار هواداران سرمربی استقلال دیده شد.

این اتفاقات شایعه دخالت این افراد در امور این تیم را تقویت کرد اما کانال های حامی استقلال کمتر به برادران سرمربی توجه داشتند و موضوع آنها اغلب در سایه حواشی خودآموخته استقلال بود.

اما امروز در صفحه ای اینستاگرامی که همواره از جواد نکونام انتقاد کرده و با عملکرد این مربی در استقلال مخالفت کرده است، صدایی از برادران جواد نکونام منتشر شد که در آن یکی از برادران نکونام در مقابل امیر قلعه نویی، بوقچی را به عنوان سرمربی خطاب می کند. تیم ملی را شکست داد و علیه او شعار داد. این صدا در فضای مجازی بسیار فکر کرد و هواداران استقلال و تیم ملی را متعجب کرد که چرا کسانی که در فوتبال جایگاهی ندارند در امور باشگاه ها و فوتبال ملی کشور دخالت می کنند؟ جواد نکونام هنوز نسبت به پخش این صداها واکنشی نشان نداده است و باید دید واکنش جواد نکونام به این اتفاق در روزهای آینده چه خواهد بود.

پیش از این شایعه شده بود که بزرگان هلدینگ پرسیک گلف به جواد نکونام هشدار داده بودند که برادرانش با لباس رسمی استقلال در رختکن، اتوبوس، هتل و پرواز تیم استقلال حاضر نشوند فصل قبل و حضور آنها در مجموعه استقلال محدود شود. با این حال، کسانی که ذهن جواد نکونام را می شناسند، معتقدند او همان طور که فصل گذشته نسبت به حساسیت نهادهای نظارتی این بار بی تفاوت بود، افراد خاصی را در کنار خود نگه داشت. بین برادرانش و استقلال فاصله نخواهد گذاشت.

اما انتشار صداهای منتسب به برادر جواد نکونام باعث شد تا هواداران استقلال نسبت به آنها حساسیت بیشتری داشته باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال