ابراهیما کوناته سوال “دیوانه” بازیکنان لیورپول از کیلیان امباپه را فاش کرد – لیورپول اف سی

این مدافع فاش کرد که هم تیمی هایش در لیورپول از جمله کسانی هستند که درباره شخصیت امباپه از او سوال کرده اند.

این مربی است که تصمیم می گیرد اما من بسیار خوشحالم. صادقانه بگویم، کیلیان امباپه شایسته آن است، ما در این مورد اتفاق نظر داریم.

ابراهیما کوناته از انتصاب کیلیان امباپه هموطن خود به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه دفاع کرده و سوالات «دیوانه‌آمیز» همتایانش از او پرسیده شده است.

کوناته توضیح داد: “حتی اگر من در مورد این موضوع نظری داشتم، چیزی را تغییر نمی داد.”

ممکن است برخی فکر کنند که او متکبر است. این سوالی است که در باشگاه یا جاهای دیگر از من بسیار پرسیده شده است، اما من به آنها پاسخ می دهم: “دیوانه ای یا چی؟” او خیلی خوب است.

در مصاحبه با یورو اسپورتکوناته توضیح داد که همکارانش پرسیده اند که آیا امباپه مغرور بوده است، چیزی که مدافع آن را “دیوانه” نامیده است.

2M3M9NC AL KHOR، قطر - 14 دسامبر: بازی نیمه نهایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین فرانسه و مراکش در ورزشگاه آل بیت در 14 دسامبر 2022 در الخور، قطر.  Katar Frankreich - Marokko 2:0 Ibrahima Konate از فرانسه Fussball WM 2022 در جام جهانی فوتبال فیفا 2022 قطر © diebilderwelt / Alamy Stock

او پسر جوانی است که دوست دارد بخندد و خوش بگذراند، نه بیشتر. کوناته به خبرنگاران گفت: او انسانی است مثل بقیه و انسان بسیار خوبی.

این بازیکن 23 ساله قاطعانه می گوید که تیم یکپارچه باقی می ماند و شماره 10 آنها از حمایت بی دریغ بازیکنان برخوردار است.

کوناته همچنین مشتاق بود به این نکته اشاره کند که علیرغم گزارش‌هایی که در این باره وجود دارد، تصمیم برای واگذاری وظایف کاپیتانی به امباپه باید توسط تیم محترم شمرده شود. لو فیگارو این نشان می‌دهد که آنتوان گریزمان به‌طور ناعادلانه‌ای از این تصمیم نادیده گرفته شده است.

در حالی که با توجه به مسائل مالی بعید است که او هرگز به آنفیلد نقل مکان کند، اما این فقط نشان می دهد که بازیکنان به اندازه هواداران در این موقعیت ها درگیر هستند.

این واقعیت که بازیکنان لیورپول از او در مورد نگرش امباپه سوال کرده اند، مطمئناً جالب است، با توجه به اینکه این باشگاه در موارد متعددی برای جذب این بازیکن 24 ساله تبلیغ شده است.

ستایش بالایی از کوناته است که در طول راهیابی فرانسه به فینال جام جهانی 2022 قطر، پنج بازی انجام داد.

دوحه، قطر - یکشنبه، 18 دسامبر 2022: کیلیان امباپه فرانسوی پس از به ثمر رساندن گل سوم، گل هت تریک خود، در جریان بازی نهایی جام جهانی فوتبال 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در ورزشگاه لوسایل جشن گرفت.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کوناته و امباپه هر دو برای بازی های مقدماتی یورو 2024 مقابل هلند و جمهوری ایرلند به تیم ملی فرانسه دعوت شده اند.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/ibrahima-konate-reveals-crazy-question-liverpool-players-ask-on-kylian-mbappe/ منبع:

مهاجم پاری سن ژرمن اخیراً پس از بازنشستگی هوگو لوریس از فوتبال بین المللی به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه معرفی شد.

البته او کاپیتان خوبی خواهد بود.»