ابراهیمی در تعقیب ستاره سابق بارسا و پاری سن ژرمن (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1934874
12 مه 1402 ساعت 8:13 ب.ظ
17.1 هزار |

1نقطه نظر

هافبک ایرانی الوکره مبارزه جالبی مقابل ستاره سرشناس العربی قطر داشت.

ابراهیمی در تعقیب ستاره سابق بارسا و پاری سن ژرمن (تصویر)

هافبک ایرانی الوکره که 90 دقیقه مقابل العربی بازی کرد و یازدهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر را انجام داد، وظیفه حفظ رافینیا، ستاره سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن را برعهده گرفت و به این بازیکن اجازه نداد. برای عمر الصومه و یوسف المساکنی نشان دادن و ایجاد موقعیت. او چندین بار موفق به انجام این کار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الوکره که با حضور امید ابراهیمی در بازی اخیر خود مقابل العربی رده دومی به پیروزی ارزشمندی دست یافت و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده چهارم لیگ ستارگان قطر، به پیروزی ارزشمندی دست یافت. جدول، امیدهایش را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا افزایش داد، در شرایطی که دومین برد متوالی را که هافبک ایرانی را در ترکیب داشت به دست آورد.

رافینیا 30 ساله که محصول آکادمی بارسلونا است و سابقه بازی در اینترمیلان، سلتاویگو و رئال سوسیداد را دارد، تابستان 2022 از پاری سن ژرمن وارد قطر شد و در انتقالی بزرگ به العربی پیوست. در این فصل 11 بار به میدان رفت اما در تقابل با ابراهیمی و یارانش باز هم موفق به گلزنی در لیگ ستارگان نشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امید ابراهیمی که پس از دو مصدومیت در سه بازی اخیر لیگ ستارگان قطر به الوکره بازگشت، توانست برای دومین بازی متوالی با تیمش پیروزی را تجربه کند تا جانشین الغرافه در رده چهارم جدول شود و بازی فوق العاده ای داشته باشد. شانس آسیایی شدن اما در دیدار قبل این هافبک ایرانی رقابت جالبی با ستاره برزیلی داشت.

1870169