ابراهیم شکوری و مدیرعامل احتمالی شمس آذر


سرویس خبر شماره: 2052218
12 جولای 1403 در 9:06 ق.ظ.
5.7 هزار |

2نقطه نظر

مدافع سابق پرسپولیس که در سال های اخیر در بحث های مدیریتی فعال بوده، از جمله افرادی است که نامش برای شمس آذر مدیرعاملی در فصل پیش رو شنیده می شود.

ابراهیم شکوری و مدیرعامل احتمالی شمس آذر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم شکوری، مدافع چپ سابق پرسپولیس و سایپا که مدتی به عنوان دبیرکلی فدراسیون و سپس معاونت ورزشی پرسپولیس و پیکان فعالیت کرد و در قسمت تمرینات نیز فعالیت دارد. فدراسيون فوتبال، اكنون دوباره مورد بحث قرار گرفته است. بازگشت او به لیگ برتر داغ است.

شکوری که پیش از این پس از جلسه مجمع باشگاه نامش به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس مطرح شد، سپس به شکلی عجیب و در شرایطی که حتی وارد این بخش نشد، قرمزها به کار خود ادامه دادند. اعضای سابق.

شمس آذر اما حالا تیمی است که نامش ابراهیم شکوری به عنوان مدیرعامل است. تیم قهرمان دو فصل اخیر لیگ آزادگان که در این فصل به لیگ برتر صعود کرد و توانست با زوج رهبری شهاب زندی و سعید دخی سرمربی تیم غافلگیرکننده محسوب شود، در سکوت پیگیر کار برای فصل آینده است. اما در این بین نام ابراهیم شکوری برای هدایت این باشگاه مطرح شده است. از بهرام رضاییان مدیرعامل فصل گذشته خوزستان و پارس جنوبی نیز به عنوان گزینه دیگری برای این سمت یاد می شود که مالک باشگاه که تیمش توانسته شرایط خوبی را با شهاب زندی دنبال کند، همچنان وضعیت او را برای فصل آینده زیر نظر دارد. بالاخره باید دید سرنوشت رئیس این باشگاه چه خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی