ابهام در خصوص حضور ناجی بزرگ دورتموند مقابل چلسی

ترزیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل چلسی درباره دیدار با مردان گراهام پاتر گفت: “نتیجه بازی رفت 1-0 است، این یک مزیت قابل اعتماد نیست. ما به بازیکنان به اندازه کافی هشدار داده ایم. بازیکنان در مورد کیفیت از تیمی که با آن بازی خواهیم کرد.”

ترزیچ از جود بلینگهام تمجید کرد و او را رهبر تیمش دید که به بازی فردا می رود و تاکید کرد: “همه توانایی های او را می دانند. زمانی که جود به دورتموند پیوست، این فرصت را داشت که لیگ برتر را انتخاب کند، اما اینجا را برای بازی انتخاب کرد. او به ما کمک می کند. و ما به او کمک می کنیم. خوشحالیم که این بازیکن را در کنار خود داریم. او یک رهبر برای تیم ما است و ما نیاز داریم که او عملکرد خوبی داشته باشد.

1829407

چلسی در بازی رفت 8 شوت به سمت دروازه دورتموند زد که هیچ کدام تبدیل به گل نشد. این ناموفق ترین تلاش یک تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از سال 2003 است. سرمربی دورتموند در این خصوص تاکید کرد: چلسی در بازی رفت به نتیجه ای که شایسته آن بود نرسید و بارها ما را غافلگیر کردند. آنها در آخرین بازی مقابل تاتنهام، لیدز یونایتد و ساوتهمپتون نشان دادند که چه حریف خطرناکی هستند.” “

1829409
گرگور کوبل ستاره دورتموند در اولین بازی مقابل چلسی بود که با سیوهای خود چندین بار دروازه تیمش را نجات داد. او در بازی اخیر مقابل لایپزیگ به دلیل مصدومیت حضور نداشت. سرمربی دورتموند در پاسخ به این سوال که آیا دروازه بان تیمش به بازی فردا می رسد یا خیر، پاسخ داد: او در چند روز اخیر پیشرفت زیادی کرده است، سعی می کنیم تا حد امکان کمتر با او ریسک کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادین ترزیچ سرمربی دورتموند در مذاکرات پیش از بازی خود با چلسی تاکید کرد که جود بلینگهام رهبر تیمش است.

ابهام در خصوص حضور ناجی بزرگ دورتموند مقابل چلسی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دورتموند فردا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی است. شاگردان ادین ترزیچ بازی رفت را با پیروزی 1-0 به پایان رساندند و مربی امیدوار است تیمش به رهبری جود بلینگهام بازی برگشت را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد. با این حال او ترجیح داد در بازی برگشت همه چیز درباره حضور یا عدم حضور ناجی بازی رفت تیمش را مبهم بگذارد.

1829408


سرویس خبر شماره: 1894359
16 مارس 1401 در 00:21
1.9 هزار |

0نقطه نظر

ادین ترزیچ: جود بلینگهام رهبر تیم ماست