ابهام در شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2053163
17 جولای 1403 ساعت 5:50 ق.ظ.
682

1نقطه نظر

یکی از مواردی که احتمالا خوان کارلوس گاریدو در اولین دیدارش با مدیران باشگاه پرسپولیس درباره آن صحبت کرده، شروع تمرینات پیش فصل است.

ابهام در شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از صدور مجوز کار خوان کارلوس گاریدو، او به همراه یکی از دستیارانش خیلی سریع وارد تهران شد اما مشخص نیست که او برای ماندن یا رفتن آمده است.
به گفته درویش، حضور گاریدو در تهران می تواند کوتاه مدت باشد و شاید این مربی برای دیدن امکانات تیمش به تهران آمده، نشست خبری خود را برگزار کند و پس از برگزاری جلسات مربوطه در ابتدای تمرین، در اردو و نقل و انتقالات به کشورش برمی گردد و شاید برای شروع تمرین آمده بماند.
به نظر می رسد این موضوع بستگی به زمان شروع فصل جدید لیگ برتر دارد. در صورتی که با تمرکز سرمربی تیم ملی، فصل جدید لیگ برتر از 4 مرداد ماه و سه هفته مانده به اولین بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی آغاز شود، انتظار می رود پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتری تمرینات را از این هفته آغاز کنید اما اگر شروع لیگ به تعویق بیفتد تمرینات قرمزها دیرتر آغاز می شود.

2047556

با این حال در شرایطی که دمای هوای پایتخت دو روز است شروع به تمرین می کند دشوار خواهد بود، به خصوص اینکه تکلیف بسیاری از بازیکنان مشخص نیست و شاید برنامه باشگاه پرسپولیس این باشد که بعد از چند روز، تمرینات در هوای زیبای هلند ادامه خواهد داشت.

به هر حال طبق گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمرینات سرخ پوشان در هلند از 12 مرداد آغاز می شود و به همین منظور احتمالا این تیم حدود یک هفته قبل از سفر به هلند-پایین تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

از یک سو به نظر می رسد تمرینات پیش فصل پرسپولیس از هفته آینده و احتمالاً قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا آغاز شود و از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که شروع تمرینات این تیم به تیرماه موکول شود. . 27 و 28. تیم زیر نظر گاریدو سه او چهار روز تمرین می کند و سپس به اردوی هلند می رود که اگر گاریدو به اسپانیا برود و بعد از چند روز برگردد احتمال بیشتری وجود دارد.
این یکی از سوالات مهمی است که در کنفرانس خبری گاریدو به آن پرداخته خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی