ابهام در مورد آینده امباپه؛ ستاره فرانسوی چه زمانی به عنوان بازیکن جدید رئال معرفی می شود؟

خرید کیلیان امباپه توسط رئال مادرید حداکثر در ماه های آینده رسمی خواهد شد، اما این خبر می تواند در هفته جاری اعلام شود. رختکن رئال از خبر آمدن امباپه خوشحال است و تاکنون چند بازیکن ابراز خوشحالی کرده اند.

اما به گفته Relvo، این نگرانی وجود دارد که هیجان ناشی از ورود او می تواند فصل فوق العاده لوس بلانکوس را تحت الشعاع قرار دهد. آنها قهرمان شدند و بعید نیست که به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند. این بخشی از دلایل محرمانه ماندن جزئیات این قرارداد تا کنون بوده و هنوز خبری رسمی منتشر نشده است.

به همین ترتیب، این احتمال وجود دارد که آنها در ومبلی در فینال لیگ قهرمانان اروپا با هم دیدار کنند. اگر رئال مادرید به بایرن مونیخ ببازد و حذف شود، بهترین راه برای پاک کردن این ناامیدی مادریدی، اعلام به خدمت گرفتن امباپه است. اگر رئال مادرید به فینال برسد، به نظر می‌رسد که تا 2 ژوئن هیچ اطلاعیه‌ای اعلام نشود. به عبارت دیگر، وقتی گرد و غبار فرو می‌نشیند و جشن‌ها تمام می‌شود، می‌توان از آمدن امباپه هر طور که باشگاه بخواهد جشن گرفت.

در هر صورت، این یک مشکل لوکس برای مادرید است. آنچه مسلم است این است که آمدن امباپه بدون شک خبرساز خواهد شد، مهم نیست چه زمانی اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: شماره امباپه در رئال مشخص شد/هیچ راهی برای ماندن ستاره فرانسوی وجود ندارد

سرویس اخبار فوتبال خارجی