ابهام در مورد رونالدو; صدمه یا عصبانیت؟


سرویس خبر شماره: 1814514 |
18 مارس 1400 ساعت 18:27 |
597 امتیاز خبر|

0نظرات

کریستیانو دیگر تمرین نکرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو، ستاره 37 ساله پرتغالی به دلیل مشکل لگن، دیدار روز یکشنبه منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی را از دست داد و سفر ناگهانی او به پرتغال حواشی زیادی را پیرامون این بازیکن ایجاد کرد. اگرچه در ابتدا در اخبار اعلام شد که رونالدو مصدوم نیست و این بازیکن با رالف رنگنیک مشکل دارد، اما او هنوز نتوانسته امروز تمرین کند و همچنان در ترکیب یونایتد غایب بود. اگرچه رونالدو 37 ساله روز سه شنبه برای تمرین به کارینگتون بازگشت و حتی آخرین اردو را ترک کرد، اما با تیم یونایتد تمرین نکرده و همچنان مصدوم به نظر می رسد.

رالف رنگنیک سرمربی آلمانی یونایتد به شدت به این موضوع اشاره کرد که کادر پزشکی این تیم به او اطلاع داده است که رونالدو مصدوم است و نمی تواند در دربی بازی کند. غیبت مداوم این بازیکن در تمرینات دسته جمعی تا به امروز موید ادعای سرمربی شیاطین سرخ است. اما شواهدی هم وجود دارد که نشان می دهد رونالدو در رختکن یونایتد دچار مشکل شده و به همین دلیل صبح دربی به کشورش سفر کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما این ابهام زمانی بیشتر می‌شود که در نظر بگیرید خواهر رونالدو، کتیا آویرو، عکسی را در شبکه‌های اجتماعی لایک کرده است که ادعا می‌کند این بازیکن واقعاً مصدوم نشده است و مطمئناً تصادفی نبوده است. با این حال، پس از نامشخص بودن دلیل غیبت او در دربی یکشنبه در ورزشگاه اتحاد، آینده رونالدو در این باشگاه زیر سوال رفته است.

کریستیانو رونالدو همچنان با بازیکنان یونایتد تمرین می کند و هر لحظه شایعات درباره او بیشتر می شود.