اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

البته این کار رو گیم مستر اسکیپ روم همون موقع انجام میده و نیاز نیست نگران باشید اما رزرو بلیط اتاق فرار خراب میشه و ممکنه یک نفر از شما کنسل کنه. پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید. برای رزرو اتاق فرار باید روی اسکیپ روم موردنظر خودتون کلیک کنید و بعد از ثبت نام در سایت اتاق فرار تعداد نفرات خودتون رو انتخاب کنید و برای روز رزرو اسکیپ روم خودتون آماده باشید. وقتشه بریم سراغ ژانرهای اتاق فرار که یکی از اونا خیلی پرطرفداره. شروع کار اسکیپ روم با اتاق فرار معمایی بود ولی انفجار اتاق فرار زمانی بود که اسکیپ روم ترسناک افتتاح شد و مردم دیگه رفتن سمت این ژانر و جدیدا کلی هم طرفدار داره.

  • طراحی بازی در مجوعه تهرومز هوشمندانه و هیجان انگیز صورت گرفته است؛ و تلاش بر آن بوده تا تمامی احساسات و ذکاوت شما را به چالش بکشاند.
  • در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید.
  • البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است.
  • سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید.
  • متاسفانه آمار دقیقی برای محدودیت سنی در این بازی وجود ندارد، اما باتوجه‌به این موضوع که این بازی مانند فیلم‌های سینمایی ژانرهای مختلف دارد، برخی از این بازی‌ها می‌تواند به نوبه ‌خود تاثیرات منفی و مخربی را روی یک‌سری از سنین ایجاد کند.

در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه! یا اینکه بازیکن‌ها جایی حضور داشته باشن که موجوداتی خاصی در اون محیط هستن و از گوشت و پوست انسان‌ها تغذیه می‌کنند. اینجا همون اتاق فرار ترسناکه و تمام قصه‌های این اتاق سرشار از ترس، دلهره و هیجان هستند. اگر برای بچه‌های زیر 16 سال طراحی شده باشد صاحبان مجموعه‌ها باید منتظر آن باشند تا والدین بچه‌ها به سراغشان بیایند، زیرا والدین همیشه به دنبال چیزهای جالب و سرگرم‌کننده برای آن‌ها هستند. سنی که بچه‌ها بیشتر درگیر معما می‌شوند بالای 9 سال هست، معمولاً زیر 9 سال، پس از گذشت لحظاتی از بازی، بچه دچار خستگی و بی‌حوصلگی می‌شود.

ما در مجموعه‌ی سرگرمی اسکیپ‌ر‌ومیست تلاش کرده‌ایم با نظارت دقیق و سختگیرانه بر رعایت … اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است. همچنین باید توجه کنید که پایه و اساس اتاق فرار، معما است و در تمامی ژانر های اتاق فرار شما میبایست معما حل کنید.

اتاق فرارهای سطح طلایی

چرا اینو میگیم؟ انصراف از بازی باعث میشه تفریح کل گروه خراب بشه و اگر شما از فوبیایی که اعضای گروه دارن باخبر نباشید قطعا از رزرو اتاق فرار خودتون پشیمون میشید. اتاق فرار (کارما) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (ساعت ۶) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله هقت تیر تهران واقع شده است.

شما باید شش دانگ حواستان را جمع کنید و خوب بگردید تا بتوانید این سرنخ‌ها و ارتباطشان را با هم بفهمید و در نهایت در زمان خواسته شده، معما را حل کنید. هر اتاق با یافتن هر سرنخ هیجانی غیرقابل وصف برای بازیکنان پدید می‌آید، باز شدن هر قفل شبیه به باز شدن دریچه‌ای به دنیای ناشناخته هاست، در پشت هر قفل اتفاقی است که پیش از آن بازیکنان هیچ اطلاعی از آن نداشته‌اند. طبق اعلام انجمن قلب ایران، همه افراد باید حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی در روز داشته باشند.

اتاق فرار ناگفته

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید. پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید. به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد.

ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو آل اسکیپ از بازی ببرید. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. از قبل در همه­ این اتاق­‌ها، برای شما یک سری سرنخ قرار داده شده.

طریقه باز کردن هر قفلی با هم فرق داره که اونم به شما توضیح داده میشه. بعنوان مثال در اتاق فرار یا اسکیپ روم بیشتر از 10 مدل قفل وجود داره که از معروفترین اونا میشه به قفل کلیدی، پترنی، مغناطیسی، عددی و … مجموعه مایندر اسکیپروم فعالیت خود را در مرداد ماه ۱۴۰۰ با شعار اتاق فرار را زندگی کن آغاز کرد.