اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape

تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) اتاق فرار جنی روحی است. سیستم ایرانی تیکت دارای اپ اندروید اختصاصی برای بررسی وضعیت بلیت ها می باشد. بعد از پروژه مینی سریال شب در اسکیپ روم که بازخورد خوبی رو داشتیم …

  • از بهترین و پرطرفدارترین این بازی ها می توان به Can You Escape، Hellgate Escape، Survivors، Escape City اشاره نمود که بر روی سیستم عامل ویندوز قابل نصب می باشند.
  • نه تنها گرافیک بازی کارتونی است بلکه بسیاری از پازل‌ها و جزئیات بازی به شکلی طراحی شده که برای کودکان مناسب باشد.
  • اما اولین بازی که در سبک امروزی اسکیپ روم ساخته شد بازی Crimson Room بود که در سال ۲۰۰۴ توسط Toshimitsu Takagi، سازنده ژاپنی با استفاده از فلش طراحی شد.

پس از گذشت این همه سال این بازی همچنان جز بهترین بازی های اتاق فرار انلاین است. اتاق فرار، به مجموعه اتاق‌هایی گفته می‌شود که برای عبور از آن ها باید پی به معمای پنهان اتاق ببرید؛ اما این تمام ماجرا نیست، در این مسیر اتفاق های بسیار دیگری هم رخ می‌دهد که گاهی مانع پیشرفت و گاهی باعث پیشرفت شما می‌شود. برای حل بعضی از معماها نیازه که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها پیش هم باشن.

اتاق فرار مرگ خوار

قسمت چهارم سریال شب در اسکیپ روم و در حال حاضر قسمت پایانی . شما میتوانید با خانواده و دوستانتان در بازی ها شرکت کنید و دسته جمعی هیجان بیشتری را تجربه کنید. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است.

آیا اتاق فرار بازی آنلاین هم دارد؟

بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است.

آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد. مکان‌های متفاوت و بسیار زیادی در بازی وجود دارد که هر یک از آنها قانون های خاص خود را دارد به عنوان مثال باید از؛ زیرزمین، یک زندان سفید رنگ و … فرار کنید. داستان بازی به این صورت است که شما به یک مهمانی دعوت شده‌اید، تمام شب را به خوشی می‌گذارنید و نوشیدنی های زیادی را نوش جان می‌کنید. اگر علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و در انتها نظرات خودتان را برای ما بنویسید. ۴- در طی مراحل خرید و پرداخت، از کلیدهای بازگشت به عقب و جلو در مرورگر و رفرش به صورت دستی استفاده نکنید.