اتاق فرار کرج

اتاق فرار یکی از تفریحات نسبتا جدید با عمر حدود پنج سال در کشور ما است؛ البته مفهوم اتاق فرار، موضوع جدیدی نیست و این بازی هیجان‌انگیز بیش از یک دهه است که در برخی کشورهای آسیای شرقی وجود دارد. جالب است بدانید که مفهوم و محبوبیت اتاق فرار به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. اتاق‌های فرار شما رو مجبور می‌کنن خلاقانه فکر کنید چرا که بعضی از معماها به عجیب‌ترین پاسخ‌ها نیاز دارن. در حین به اشتراک گذاشتن این ایده‌های به ظاهر غیرقابل قبول، می‌تونید نگاهی اجمالی به برخی از افکار عجیب و غریب درونی سایر هم‌تیمی‌های خودتون داشته باشید، به همین دلیل بازی برای شما سرگرم‌کننده‌تر هم می‌شه. اتاق های فرار در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارن و هیچ اتاق فراری یکسان نیست.

به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. اتاق فرارخب اولین سوالی که شاید برای شما پیش بیاید، این است که چطور باید این بازی را انجام دهیم؟ پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی به صورت گروهی انجام می‌شود. در نتیجه اگر قصد انجام این بازی را دارید، بهتر است دوستان خود را راضی کنید که با شما همراه شوند. معمولا بازی به صورت گروه‌های چهار تا هشت نفره انجام می‌شود.

اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. به قدر کافی شجاع هستید و از روح و اشباح ترسی ندارید، این بازی مخصوص شما است. سناریویی برگرفته از یک داستان واقعی و پرونده کلاهبرداری در سال ۲۰۰۶ در لوس آنجلس آمریکا دارد. اسطوره‌های یونانی در اینجا در واقع الگوهایی کهن هستند که اشاره به میل انسان به پیدا کردن جواب و از بین بردن ترس دارند و با موفقیت در انجام این ماموریت‌ها، به واقعیت برمی‌گردند و زندگی خود و مردم را بهتر می‌کنند. این مازها یا راه‌های پرپیچ و خم در مناطق دیگر جهان مانند مصر، ایتالیا، روسیه انگلیس و در بین بومیان آمریکایی مشهور هستند و هرسال، مراسمی در یونان برای خروج از آن‌ها وجود دارد و مردم آن‌‌ را جشن می‌گیرند.

اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی کلیک کنید تاسیس شد. کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد. سرانجام در سال ۲۰۱۱، برای اولین بار بازی اتاق فرار از ژاپن خارج شد و سر از سنگاپور در آورد.

  • در اینجا باید کلی نقشه و راه خروج را امتحان کنید تا نهایتاً راه خروج واقعی را پیدا کنید.
  • تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره.
  • این بازی برای افراد با تجربه کمتر از ۱۰ بازی توصیه نمی شود.
  • کافی است یک بار به‌ این مجموعه مراجعه کنید تا متفاوت‌بودن را تجربه کنید و از حل معماهای عجیب و دلهره‌آور لذت زیادی ببرید.
  • یکی از بخش های مهم اطلاعات درباره اتاق فرار اینه که اگر فردی فوبیا داره، با خودتون هر اتاق فراری نبرید.
  • شما در این بازی در نقش پلیس برلین تصمیم دارید تا به درون این آزمایشگاه مخروبه وارد شوید و علت انتشار این ویروس را پیدا کنید تا پادزهر آن ساخته شود.

مایل به اطلاع از تخفیف های شهر خود به صورت روزانه می باشم. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا است. چنانچه گذرواژه خود را به یاد نمی آورید روی دکمه ارسال گذرواژه جدید کلیک کنید.

تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. بازی های اتاق فرار آنلاین عنوانی بود که در این قسمت از مقاله پازل روم در خصوص آن صحبت کردیم و اطلاعات لازم و کافی را درج کردیم شما هم اگر بازی در این زمینه می شناسید برای ما بنویسید. اتاق فرار، به مجموعه اتاق‌هایی گفته می‌شود که برای عبور از آن ها باید پی به معمای پنهان اتاق ببرید؛ اما این تمام ماجرا نیست، در این مسیر اتفاق های بسیار دیگری هم رخ می‌دهد که گاهی مانع پیشرفت و گاهی باعث پیشرفت شما می‌شود.

اتاق فرار کرج در سایت مای اسکیپ می توانید اتاق فرارهای ایران رو با جزئیات کامل جستجو کنید و رزرو اتاق فرار خودتون رو با تخفیف و به صورت حرفه ای انجام بدید … در ادامه مطلب درباره انواع اتاق فرار بیشتر صحبت خواهیم کرد. یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است.

اتاق فرار ساواش

این فرآیند نیاز به خلاقیت داره و اغلب ما را ملزم می‌کنه که به شیوه‌ای غیر خطی فکر کنیم. یکی از محدودیت‌های مغز ما که گاهی ما رو از یافتن بهترین راه‌حل باز می‌داره، اثر اینستلونگ هست. این اثر تمایل مغز ما رو برای تلاش سرسختانه برای راه‌حل‌های آشنا و ساده به قیمت کنار گذاشتن راه‌حل‌های بهتر وادار می‌کنه. اتاق‌های فرار فرصتی ایده آل برای آگاه کردن ما از اثر اینستلونگ هست. این بازی‌های با کیفیت اغلب ما رو به خاطر انجام آنچه مورد انتظار هست جریمه می‌کنن و در عوض ما رو مجبور می‌کنن تا اگر می‌خواهیم به جلو برویم، از جنبه خلاق‌تر مغزمون استفاده کنیم.