اتحادیه اروپا نیز آبراموویچ را گرم می کند


سرویس خبر شماره: 1815332 |
23 اسفند 1400 ساعت 18:44 |
4,222 امتیاز خبر|

4نظرات

نشست چند عضو اتحادیه اروپا روز گذشته برای تصمیم گیری درباره تحریم های جدید علیه روسیه و هر کسی که با پوتین نزدیک است برگزار شد.

مالک روسی چلسی نه تنها مجبور به فروش این باشگاه شده است، بلکه ممکن است تمام دارایی های خود را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دلیل ارتباط با ولادیمیر پوتین از دست بدهد.

انتظار می رود صادرات اقلام لوکس از جمله خودروهای گران قیمت و همچنین واردات کالاهای روسی مانند فولاد و آهن تحت تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه ممنوع شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دولت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که آبراموویچ را به دلیل روابط نزدیک با ولادیمیر پوتین و دولت روسیه در پی حمله نظامی این کشور به اوکراین در فهرست تحریم ها قرار داده است.
این اتفاق در زمانی رخ داد که مالک روسی پیشنهادهایی از سوی تاجران و میلیاردرهای مختلف برای فروش باشگاه را بررسی می کرد اما اکنون با توجه به این شرایط اجازه فروش باشگاه و دیگر فعالان خود در انگلیس را ندارد.

سان امروز مدعی شد که تمامی دارایی های رومن آبراموویچ احتمالا به زودی توسط اتحادیه اروپا مصادره خواهد شد.

به گزارش رویترز، قرار بود امروز نشستی با تعدادی از مقامات اتحادیه اروپا برگزار شود تا در مورد مجموعه ای از تحریم های جدید علیه مالک روسی چلسی که ساعاتی پس از پایان جلسه اجرایی خواهد شد، بحث شود.

روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی است آبراموویچ با فروش باشگاه تحت نظارت دولت انگلیس موافقت کرده است و انتظار می رود این پیشنهادات تا پایان هفته آینده بررسی شود.