اتحادیه فوتبال آرسنال را متهم می کند و من آن را دوست دارم

بنابراین اگر مردم از اتهامات FA ناراحت هستند، عالی است. همه اینها به حس اتحاد شما به عنوان یک باشگاه فوتبال که در تلاش برای کسب عنوان است، می افزاید. ما جریمه را پرداخت خواهیم کرد، من مطمئن هستم که آرتتا از آن به عنوان لحظه ای برای یادگیری بازیکنانش استفاده خواهد کرد. تعادل بین شور و اشتیاق و اعمال فشار به داوران در لحظات کلیدی را بیابید، اما همچنین به عنوان راهی برای پرورش روحیه و ذهنیت مثبت در گروه که از قبل مشهود است.

* ما همچنین از شر برخی از آهنرباهای کارت قرمز خلاص شدیم، فکر می کنم اشاره به آن نیز مهم است.

https://arseblog.com/2023/01/the-fa-charge-arsenal-and-i-kinda-like-it/ منبع:

به هر حال، ما احتمالا ضربه را می پذیریم و جریمه می کنیم. این دومین بار است که در این فصل نیز با این اتهام مواجه می شویم. پس از بازی لیدز، زمانی که آنها یک پنالتی دیرهنگام دریافت کردند که سپس توسط VAR لغو شد، همان اتهام FA اعمال شد. در آن صورت 20000 پوند جریمه پرداخت شد. شاید در این بازی کمی بیشتر باشد زیرا این دومین بار است، اما بیایید ببینیم.

با این حال، موضوع اینجاست، من تا حدودی این را دوست دارم. من دوست دارم که هواداران آرسنال از این موضوع عصبانی می شوند زیرا فکر می کردند اندی مادلی وحشتناک است. من دوست دارم که روی این واقعیت تمرکز کنیم که کایران تریپیه در تمام بازی ها در گوش داور حضور داشت – و اگر منصف باشیم، این یک روش هوشمندانه برای انجام کارها است. با این حال، اشتباه نکنید، اگر آن حادثه هندبال در انتهای دیگر رخ می داد و نیوکاسل از پنالتی محروم می شد، امروز صبح آنها باشگاهی بودند که متهم می شدند.

بیایید با این خبر شروع کنیم که اتحادیه فوتبال آرسنال را متهم کرده است بعد از بازی نیوکاسل میگویند: گفته می‌شود که باشگاه آرسنال نتوانست مطمئن شود بازیکنانش در دقیقه 95 رفتار منظمی داشتند و باشگاه تا 10 ژانویه فرصت دارد تا پاسخ دهد.

تعادل اینجا آن شور و اشتیاق برای بردن بازی با احترام به مسئولان است. من فکر نمی‌کنم وقتی یک تیم دور یک داور قرار می‌گیرد، ظاهر خوبی نیست، بنابراین می‌توانم بفهمم این اتهامات از کجا می‌آیند. طرف دیگر این است که بازی به‌خوبی داوری نشده است، و من فکر می‌کنم که این بسیار مهربان است. این چیزی را تایید نمی کند، اما تا حدودی آن را توضیح می دهد، به خصوص که این حس وجود دارد که استانداردهای داوری همیشه در حال لغزش هستند – حتی با معرفی VAR.

دقیقه 95 زمانی بود که ارسال گرانیت ژاکا به بازوی بازیکن نیوکاسل برخورد کرد که نمی توانم به او نگاه کنم و اندی مدلی داور داور پنالتی اعلام نکرد. من نظرم را در مورد این حادثه در وبلاگ بعد از نیوکاسل گفتم، بنابراین نیازی به بررسی مجدد آن نیست، اما می توانم به طور کامل جذابیت های بازیکنان آرسنال را درک کنم.

من طرفدار چیزهایی هستم که نوعی ذهنیت ما و آنها را ایجاد می کند، زیرا وقتی صحبت از جو می شود می تواند تأثیر بگذارد. من می‌خواهم به ازای هر خطایی که در بازی‌های بزرگ انجام می‌دهیم، 60000 گونر فریاد بزنند. من دوست دارم که چگونه شور و شوق میکل آرتتا در حاشیه اکنون توسط دایناسورهای دیونه، مجریان آبروریزی تلویزیون با دستان ریشدار تبدیل به جاسوس رسانه ای و کارشناسان یکسان مشخص شده است. همان مردمی که وقتی مورینیو یا کلوپ یا گواردیولا چیزهایشان را از دست می‌دهند هیچ‌وقت چیزی نگفتند، یک زنبور عسل در کلاه کوچکشان در مورد سرمربی ما دارند. و این چیزی است که به نظر من هواداران آرسنال باید در مورد آن تجمع کنند. اگر در این مورد با آن افراد طرف هستید، در طرف اشتباه هستید.

در Arsecast دیروز، کلایو نکته بسیار جالبی را در مورد نظرات آرتتا پس از بازی در مورد پنالتی هایی که او احساس می کرد باید به ما اعلام می شد اشاره کرد. استفاده او از کلمه “رسوایی” در هر مصاحبه، از Sky گرفته تا BBC گرفته تا کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، کاملاً عمدی بود. دربی شمال لندن را در پیش داریم. سابقه طولانی در مورد مجازات‌هایی وجود داشته است که برخی از آنها تصمیمات پوچ بودند. اتفاقی که در وایت هارت لین فصل گذشته رخ داد واقعاً مایه شرمساری بود. فکر می‌کنم آرتتا کاملاً معتقد بود که اتفاقات مقابل نیوکاسل باید پنالتی می‌شد، اما نظرات او تاکتیکی هم بود.

در نهایت، در مورد موضوع گسترده تر در مورد سابقه انضباطی ما و برخی نگرانی ها در مورد آن تحت هدایت میکل آرتتا از زمانی که او هدایت می شود، قطعاً در این زمینه پیشرفت کرده ایم. من فکر نمی‌کنم که کمتر متعهد یا مصمم یا چیزی شبیه به این باشد. این به کنترل ما بر بازی ها بستگی دارد. ناامیدی کمتری وجود دارد زیرا به خوبی سازماندهی شده‌ایم، می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم – حتی در مسابقاتی که مالکیت ما به 32 درصد می‌رسد – و من فکر می‌کنم این پیشرفتی است که باید انجام می‌دادیم. ما کارت های قرمز احمقانه زیادی داشتیم که برای ما امتیاز زیادی داشت. دیدنش خوبه.*

شنبه بر همه شما مبارک، یک جمع بندی بسیار سریع برای شما.

درست است، فعلاً این سهم شماست. شنبه خوبی داشته باشید