اتفاقات تلخ برای تیم ریشه دار فوتبال ایران / سرمربی پرتغال گریه نکرد / آیا مازیار از اخراج فرار می کند؟

بازی سرنوشت ساز؛ فراز بزرگ مازیار؟

شاگردان زارع اولین حضور ناموفقی در لیگ بیست و دوم داشتند و پس از شکست مقابل پیکان در خانه استقلال با 3 گل شکست خوردند تا به سرعت به انتهای جدول سقوط کنند و آخرین تیم لیگ بیست و دوم شوند. 2 تساوی متوالی مقابل نساجی و ذوب آهن مشکلی را برای ملوان حل نکرد و نتوانستند از افسردگی بیرون بیایند و تغییر موقعیت دهند.

ملوانان خود را برای بازی در هفته ششم لیگ برتر مقابل باشگاه فوتبال خوزستان آماده کردند که به دلیل شرایط جوی از سوی سازمان لیگ به تعویق افتاد، بنابراین تا پایان تعطیلات فیفادی فرصت ویژه ای در اختیار کادرفنی قرار می گیرد تا بازیکنان ملوان بیشتری را آماده کنند. و آنها می توانند برای فرار آماده شوند. برای بحران آماده شوند.

اتفاقات تلخ برای تیم ریشه دار فوتبال ایران / سرمربی پرتغال گریه نکرد / آیا مازیار از اخراج فرار می کند؟

ملوان در هفته پنجم در دیدار با گل گهر سیرجان شکست یک تیم را تجربه کرد تا روزهای حساس این تیم در لیگ برتر ایران ادامه پیدا کند و مدیران ملوان بندرانزلی تصمیم به تقویت کادر فنی خود دارند. تیم و برای جذب اریکو پینهال مربی سابق آلمریا به اسپانیا سفر کرد تا به عنوان دستیار اول به کادر ملوان اضافه شود و در کنار مازیار زارع ظاهر شود.

حضور دستیار خارجی مشکلی نداشت

شاگردان مازیار زارع در هفته هفتم لیگ برتر در اراک به مصاف آلومینیوم رفتند که با سرمربی پرتغالی شرایط تغییری نکرد و تعطیلات 25 روزه نیز کمکی به ملوان نکرد و آنها با دست خالی از اراک رفتند و رفتند. پذیرش دیگری باخت به تساوی 2. و 4 باخت، جایگاه پایین تری آنها در جدول لیگ بیست و دوم افزایش می یابد.

مازیار زارع که خودش تجربه کاپیتانی ملوان را دارد، با 37 سالگی به عنوان جوان ترین سرمربی لیگ بیست و دوم مشغول به کار است و در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. ملوان پس از 2 تساوی و 4 باخت در هفته هشتم در یک بازی حساس و حساس به مصاف صنعت نفت آبادان می رود، بازی ای که می تواند سرنوشت دوران حرفه ای مازیار زارع را در ملوان رقم بزند.

صنعت نفت آبادان با 5 امتیاز نزدیک ترین تیم به ملوان در جدول است و تقابل تیم های پانزدهم و شانزدهم جدول یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران است. زارع باید شاگردانش را مقابل یکی از باسابقه ترین سرمربیان ایران یعنی فیروز کریمی به میدان بفرستد و برای حفظ سمت سرمربیگری ملوان راهی جز پیروزی مقابل صنعت نفت مقابل سرمربی جوان وجود ندارد. از آنزلیچیس.

رضا پرکاس سرمربی سابق صنعت نفت آبادان اولین نفری بود که از لیگ بیست و دوم اخراج شد و جای خود را به فیروز کریمی داد و حالا به نظر می رسد تساوی یا باخت در بازی حساس مقابل صنعت نفت آبادان است. شاید یکی از تیم های در حال بقای لیگ برتر، اخراج کتبی مازیار زارع باشد و باید دید سرمربی جوان ملوان می تواند تیمش را از خطر سقوط نجات دهد یا با ثبت ناکامی دیگر باعث می شود صبر مدیران ملوان لبریز شود و سمت سرمربیگری تیم ملوان را از دست بدهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی آغاز شد که یکی از اتفاقات مهم و خاص، بازگشت تیم قدیمی و سابق ملوان به لیگ برتر بود. ملوانان با هدایت مازیار زارع توانستند عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کنند و راهی لیگ برتر شوند تا به دوری 6 ساله خود از رده اول فوتبال ایران پایان دهند. هواداران پرشور ملوان امیدوار بودند تیمشان در بازگشت به لیگ برتر آینده درخشانی داشته باشد.