اتفاقی باورنکردنی برای قرمزها/ تفاوت سرسام آور دستمزد مردان بی آبرو و زنان موفق!

این بدان معناست که میانگین دستمزد هفتگی مردان منچستریونایتد 173000 پوند است. این بدان معناست که آنها به طور متوسط ​​171650 پوند در هفته بیشتر از United Women درآمد دارند.

نظرسنجی بی‌بی‌سی در این ماه نشان داد که بازیکنان سوپرلیگ زنان سالانه 47000 پوند یا حدود 900 پوند در هفته درآمد داشتند. در حالی که میانگین درآمد یک ستاره مرد در لیگ برتر در هفته 60000 پوند است.

تلگراف ادعا می کند که اکثر ستاره های زن یونایتد سالانه بین 50 تا 90 هزار پوند درآمد دارند که به این معناست که آنها به طور متوسط ​​سالانه 70 هزار پوند درآمد دارند. از نظر دستمزد هفتگی، این عدد به 1350 پوند می رسد. در همین حال، چهار بازیکن یونایتد با انگلیس قهرمان جام جهانی شده اند: دروازه بان مری ارپس، هافبک الا تون، و همچنین آلسیا روسوو مهاجم و نیکیتا پاریس خرید جدید.

تیم زنان مارک اسکینر در فصل گذشته سوپرلیگ بانوان با 14 امتیاز کمتر از چلسی قهرمان، چهارم شد. اما دستمزد آنها در مقایسه با مردانی که فصل گذشته موفق شدند در لیگ برتر ششم شوند و 35 درصد کمتر از من سیتی قهرمان شوند، تفاوت زیادی دارد.

در جای دیگر، گزارش شکاف حقوقی دولت منچستر یونایتد برای سال‌های 2021-22 نشان داد که میانگین دستمزد ساعتی زنان 86.1 درصد کمتر از مردان است. و میانگین حق بیمه آنها 66.8 درصد کمتر از مردان بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این اعداد در مقایسه با اعدادی که مردان با عملکرد نه چندان خوب خود به دست می آورند بسیار ناچیز است.

اتفاقی باورنکردنی برای قرمزها/ تفاوت سرسام آور دستمزد مردان بی آبرو و زنان موفق!

برای یک بازیکن، از بین تمام ستارگانی که شکست روز افتتاحیه لیگ را مقابل برایتون آغاز کردند، کمترین دستمزد هفتگی تیم 120000 پوند بود. این در حالی است که بیش از 200 هزار پوند در هفته به مارکوس راشفورد و برونو فرناندز پرداخت می شود. و رافائل واران، جیدون سانچو و داوید دخیا بیش از 300 هزار پوند درآمد دارند. رونالدو نیز هر هفته 480 هزار پوند درآمد دارد.