اتفاق بزرگ در دوران حرفه ای مهاجم سرخ ها/ بزرگترین قرارداد دوران حرفه ای این ستاره در آستانه امضای است.

رشفورد بهترین فصل خود را در اولدترافورد داشته است. او در 56 بازی برای شیاطین سرخ 30 گل به ثمر رساند و در این فصل توسط سر مت بازبی به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد.

این مطلب را نیز بخوانید: 8 گزینه برای جایگزینی عدد مغرور 9 / کدام ستاره خوش شانس به این مقام می رسد؟ از بازگشت رونالدو تا انفجار بمب با امباپه



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یونایتد قهرمان جام کارابائو شد و به عنوان برترین تورنمنت اروپا راه یافت، اما در فینال جام حذفی روز شنبه مقابل منچسترسیتی باخت وحشتناکی را متحمل شد. یک منبع گفت: “مارکوس در یونایتد می ماند. او منتظر بود ببیند آیا این باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا رسیده یا نه و اکنون بسیار خوشحال است. او عاشق بازی برای تنهاچ است و معتقد است سرمربی به تمام وعده هایش عمل کرده است.” “

او از شکست فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در روز شنبه دلش شکست، اما پس از سوت پایان، هواداران رشفورد را به خاطر دلداری دادن الخاندرو گارناچو تحسین کردند و از او به عنوان “کاپیتان آینده” یاد کردند.

راشفورد 25 ساله 12 ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد شد. این منبع افزود: قراردادی که در حال مذاکره است، بزرگترین قرارداد دوران حرفه ای او است و هنوز باید روی آن کار شود. اما هر دو طرف یک چیز را می خواهند. می مارکوس قرارداد امضا می کند و سال های بیشتری در یونایتد می ماند.”

منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است و مارکوس راشفورد می خواهد در این باشگاه بماند. این مهاجم برای امضای قرارداد جدید با باشگاه دوران کودکی خود مردد بوده و به شدت با انتقال به پاری سن ژرمن پیوند خورده است. با این حال، طبق گزارش نشریه «سان»، راشفورد پس از یک فصل موفقیت‌آمیز تحت هدایت اریک تنهاچ، مشتاق تمدید قرارداد است.