اتفاق عجیبی برای دروازه بان پدیده لیگ افتاد: تبعید در لیگ یک


کد اطلاعات: 2048966
27 ژوئن 1403 ساعت 10:09 ق.ظ |
6.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

دروازه بان باورنکردنی بیست و سومین دوره لیگ برتر با پایانی عجیب روبرو شده است و شاید بهتر بتوان گفت شروعی باورنکردنی برای فصل پیش رو.

اتفاق عجیبی برای دروازه بان پدیده لیگ افتاد: تبعید در لیگ 1

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر بسیاری از بازیکنان ناشناس را شگفتی ساز این فصل لیگ برتر ایران معرفی کرد. یکی از این بازیکنان علیرضا جعفرپور دروازه بان ارومیه ای این تیم بود که کم کم نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

جعفرپور که فصل را به عنوان دروازه بان سوم شمس آذر قزوین آغاز کرده بود و افراد کمی انتظار حضور او در این تیم را داشتند، در نهایت با توجه به شرایط پیش آمده به جایگاه اصلی رسید و حتی توانست با وارد شدن به یک دو نفر در جدول بهترین های فردی قرار بگیرد. ورق خالی رقمی، خودتان را جلو بیاورید. واکنش های انفجاری و مهار چند شوت به سمت دروازه او را به عنوان دروازه بانی خوش آتیه معرفی کرد و انتظار می رفت شمس آذر که به دنبال کسب درآمد از فروش ستاره هایش است، برنامه ای ویژه برای این گارد جوان در بازار تابستانی داشته باشد.

2026996

اما حالا خبر عجیبی از این دروازه بان منتشر شده است. علیرضا جعفرپور مشمول خدمت سربازی است و فصل آینده باید در یک تیم نظامی کار کند!

جعفرپور که پس از خروج از دانشگاه شانس بازی در یک تیم غیرنظامی را دید، حالا باید برای فصل آینده به دنبال تیم نظامی باشد تا بتواند خدمت سربازی خود را به پایان برساند. اما این تنها مشکل جعفرپور نیست. ملوان به عنوان تنها تیم نظامی فصل گذشته حبیب فرعباسی را به عنوان سرباز گرفت و با این شرایط بعید است که بتواند در این تیم و لیگ برتر به کار خود ادامه دهد.

تنها گزینه های پیش روی جعفرپور در شرایط فعلی فجرسپاسی و نیرو در لیگ برتر هستند و باید دید سرنوشت این دروازه بان باورنکردنی لیگ بیست و سوم چگونه رقم خواهد خورد.

مجله اخبار فوتبال داخلی