اتفاق عجیبی برای پرسپولیس بعد از 5 سال افتاد

حالا پس از گذشت نزدیک به 5 سال، درصد مالکیت پرسپولیس دوباره با حریف خود اختلاف زیادی داشت اما با این تفاوت که گل محمدی مقابل سپاهان شکست خورد اما تیم برونکو در سال 2018 السد را شکست داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

همه فوتبالدوستان در چند سال گذشته پرسپولیس را با این سبک تجربه کرده اند اما در بازی این هفته مقابل سپاهان اتفاق عجیبی افتاد که کمتر دیده ایم. شاگردان گل محمدی در آخرین بازی مقابل جدی ترین رقیب خود شکست خوردند و نکته عجیب این است که پرسپولیس در بازی با سپاهان تنها 37 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت.

پس از ورود برونکو به پرسپولیس، سبک بازی این تیم تغییر کرد. برونکو عاشق فوتبال مالکیت است و به خوبی با تیمش هماهنگی دارد. پرسپولیس با این روش چندین سال بر فوتبال ایران مسلط شد و جام ها را یکی پس از دیگری به دست آورد. آمدن یحیی تغییری در سبک بازی پرسپولیس ایجاد نکرد. گل محمدی با مالکیت توپ بالا بسیار به بازی مالکیت می پردازد و در چند فصل گذشته شاهد بوده ایم که تیم او در اکثر بازی ها مالکیت توپ بیشتری نسبت به حریف خود داشته است.

آخرین باری که این اتفاق در پرسپولیس رخ داد در بازی خارج از خانه مقابل السد قطر در سال 2018 بود و درصد مالکیت این تیم با رقیبش تفاوت زیادی داشت. آن روز تیم برونکو در غیاب چند بازیکن کلیدی به مصاف تیم نستاره السد رفت و تنها 33 درصد مالکیت توپ توانست تنها با یک گل علی علیپور بر تیم قطری غلبه کند.