اتفاق عجیبی در بازی دوستانه استقلال و تراکتور رخ داد/ نباختیم; ما 3 ضربه به توپ زدیم!

آنچه در بازی های دوستانه عجیب است اعلام نتایج متفاوت از سوی تیم هاست! به عنوان مثال استقلالی ها اعلام کردند که با گل های محمد محبی و امیرعلی صادقی مقابل سامیت 2 بر صفر به پیروزی رسیدند اما کانال رسمی باشگاه سامیت از تهران که تیم دسته سومی محسوب می شود مدعی شد با یک باخت مقابل استقلال. هدف. خورد و سه بار به تیرک دروازه آن تیم زد!

سرمربی تراکتورسازی گفت: دو بازی تدارکاتی با نود داشتیم که بازی اول را 6 بر یک بردیم و بازی دوم را 2 بر صفر بردیم، نمی دانم چرا باشگاه نود چنین ادعایی کرد. اما فیلم The Game هم موجود است و به نظر من کمی شیطنت آمیز است.”

این یک بار دیگر به روشی جدید اتفاق افتاد. در بازی تراکتور و نود ارومیه. در حالی که باشگاه تراکتورسازی مدعی بود این تیم در دومین دیدار خود مقابل نود ارومیه دو گل به ثمر رسانده است، باشگاه نود ارومیه اعلام کرد که این دیدار با تساوی به پایان رسیده است و این عملکرد و این نتایج را به تیم خود تبریک می گوید.

در عصر ارتباطات و هزاره سوم به نظر می رسد این گونه اتفاقات فقط در فوتبال ایران رخ می دهد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال جالب اینجاست که باشگاه استقلال هیچ واکنشی به ادعای باشگاه سامیت نشان نداده و به نظر می رسد این ادعا برای آنها اهمیتی نداشته است. دیروز حتی باخت مقابل تیم دانش آموزی را اعلام کردند و نشان دادند که حتی در بازی های دوستانه هم از پوشش مناسب باخت ابایی ندارند.