اتفاق عجیب در ایتالیا/ تصویر هواداری که می خواست به سرمربی تیم سیلی بزند!

اتفاق عجیب در ایتالیا/ تصویر هواداری که می خواست به سرمربی تیم سیلی بزند!



سرویس اخبار فوتبال خارجیاگرچه اسپالتی فلورانسی است، اما گروهی از همشهریانش طاقت دیدن تلاش او برای هدایت ناپولی را به پیروزی نداشتند. این گروه که در سکوهای پشت نیمکت ناپولی مستقر شده بودند، در طول بازی مدام به سرمربی حریف فحاشی می کردند تا اینکه او دچار جنون شد و برای پاسخگویی به سکوها رفت. در همین حال یکی از هواداران فیورنتینا که گمان می رود 51 ساله باشد، سعی کرد به اسپالتی سیلی بزند و اگر تلاش به موقع یکی از دروازه بانان ورزشگاه نبود، دستش به سرمربی – رهبر تیم میهمان برخورد می کرد. اما او تنها کسی نبود که با اسپالتی درگیر شد، زیرا یکی دیگر از هواداران نیز بطری آب را به سمت اسپالتی پرتاب کرد که به سر او اصابت کرد. ظاهراً این طرفدار 79 ساله است.

باشگاه فیورنتینا دو هوادار این تیم را که با لوچیانو اسپالتی سرمربی تیم مقابل درگیری لفظی داشتند و حتی در جریان دیدار یکشنبه شب تیم فلورانس مقابل ناپولی در ورزشگاه آرتمیو فرانکی قصد ضربه زدن به او را داشتند را محروم کرد. و آنها را به مدت 2 سال از حضور در ورزشگاه محروم کرد.

محرومیتی که برای این دو هوادار در نظر گرفته شده، یکی از شدیدترین محرومیت هاست که نه تنها آنها را از سفر به ورزشگاه آرتمیو فرانکی، بلکه از حضور در هر رویداد ورزشی دیگری در ایتالیا و اتحادیه اروپا منع می کند. علاوه بر آنها این مجازات برای یکی از هواداران ناپولی نیز در نظر گرفته شد که دلیلش حمل چاقو و قرار دادن ترقه و مواد محترقه در لباسش بود.