اتفاق غیرمنتظره در استقلال؛ آقای فتح الله زاده مراقب باشید

در صورت تداوم این مشکلات، شکی نیست که ریکاردو ساپینتو می تواند همان تصمیم آندره آ استراماچونی را بگیرد، زیرا او به خوبی می داند که اختلالات روحی و روانی می تواند به استقلال ضربه بزند و به بزرگترین حریف این تیم در راه قهرمانی تبدیل شود. در چنین شرایطی سرمربی خارجی ترجیح می دهد در بهترین شرایط فنی تیم را ترک کند تا در این تیم بماند و شانس قهرمانی را به دلیل مشکلات مالی از دست بدهد و یک ناکامی در پرونده او ثبت شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

البته پس از اعتصاب بازیکنان استقلال، علی فتح الله زاده در تمرین این تیم حاضر شد و به آنها قول داد که درصد کل بازیکنان را قبل از دربی به 40 درصد برساند. نکته جالب اینکه پرداختی به بازیکنان تیم استقلال تاکنون متغیر بوده و حتی برخی از بازیکنان از ابتدای فصل مبلغی دریافت نکرده اند! خیلی عجیب است. دستمزد متغیر بازیکنان تیم و پرداخت نکردن برخی بازیکنان به معنای تبعیض است و همین برای نابودی یک تیم کافی است و استقلال تاکنون قهرمان سوپرجام شده و یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود. شاهکار ریکاردو ساپینتو و باید گفت علی فتح الله زاده هیچ نقشی در این شیوه پرداخت نداشت.

علی فتح الله زاده با وجود اینکه بیش از یک ماه از حضورش در استقلال می گذرد، هنوز نتوانسته منابع مالی را به این تیم تزریق کند. تمام تلاش او باعث شده تا دو پاداش معوقه برای بازی های لیگ برتر پرداخت شود و باشگاه هنوز موفق به پرداخت درصد قرارداد و همچنین پاداش قهرمانی سوپرجام نشده است و ادامه این وضعیت می تواند برای باشگاه خطرناک باشد. تیمی که قهرمانی را به دست آورد. به خصوص اینکه سرمربی اصلی تیم یک مربی خارجی است و اگر نتواند ایده های فنی خود را پیش ببرد تصمیم به جدایی می گیرد. همانطور که استراماچونی در بهترین شرایط از استقلال رفت. زمانی که تصمیم به جدایی از استقلال گرفت، تیم در بهترین وضعیت فنی خود بود، اما می‌گفت از وعده‌ها خسته شده‌ام و هر بار از باشگاه می‌پرسد که چرا به تعهدات خود عمل نمی‌کنند؟ انشالله فردا جوابش را شنید.

تیم استقلال دچار بحران مالی شد و این باشگاه نه تنها نتوانست درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، بلکه در پرداخت پاداش قهرمانی این تیم در سوپرجام و جایزه یکی از مسابقات لیگ برتر و بازیکنان نیز ناکام ماند. با ناامیدی به تمرین تیم بیایید.